Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 12 van 12
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 april 2006
    Berichten
    4.059
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Hi
    @ZoonvanPiet
    U bent een beschaafd heer. De afgelopen 40 jaar heb je overal van de leuke kleine toko's. Dus ik had er eerlijk gezegd op gegokt dat al fabrikanten van die kwalijk smakende troep failliet zouden zijn rond deze tijd.
    Dat ligt ook aan de bijna racistische instelling van het tokopersoneel. In de vroegere Toko Jim werd ik hartelijk begroet en kende ik het juiste wachtwoord: 'heb je nog wat voor me?'. Jim bukte dan onder de toonbank en haalde de speciaal door zijn vrouw gemaakte, voor echte kenners bestemde en door zijn vrouw gemaakte sambal tevoorschijn. Deksel ging er even af, je stembanden sloegen direct dicht. "Ja, die is goed".
    helaas is Jim al twaalf jaar dood, de zaak is weg. Doelloos slenter ik langs toko's. Als ik de heetste sambal kies en naar de kassa breng, kijken ze me meewarig aan, stomme bakra, en zeggen "deze is wel erg heet, meneer. weet u zeker dat u die wil?"

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Hi
    Persoonlijk gebruik ik mijn peniskoker, maar dat is geen praat die een plaats hoort te hebben op een forum.
    Zo krijgt swaffelen een heel eigen, artistieke invulling.
    Vriendelijke groet, Gus
    Met ongepaste trots mag ik graag opscheppen dat ik een dame ooit (onbedoeld! ) een tand door de lip sloeg. met losse handen!
    Ik kreeg vier maten solo, maar heb ze niet gebruikt.

  2. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    at gus: ...........ah, die peniskoker van jou, goed gevonden. je weet toch dat een goede slide strak moet passen rond je pink? ....
    Ah..... pink!
    Dus dat is, wat er verkeerd is gegaan...

    @Ike
    Wat denk je? De fles leegmaken, gitaarspelen, swaffelen en dan ook nog foto's maken? Zo multitasking ben ik niet opgeleverd!

    @ZoonvanPiet
    Echte rasisten zijn niet te verbeteren. Die zien in alles dat goed gaat tussen verschillende kleurtjes als een bedreiging.
    Ik heb tussen 68 en 78 twee maal in de Bijlmer (Amsterdam) gewoond en vanaf 87 tot 10 er gewerkt.
    Als je vaak in dezelfde toko's komt en vaak in verschillend gezelschap qua kleur en die reageren relaxed op jou, dan nemen ze op den duur aan dat je wel zult deugen.

    Waar wel tamelijk lastig op wordt gereageerd is geel. Althans in de Bijlmer. Als ik met een Japanse vriendin een toko inloop, dan wordt er naar achteren geroepen om te komen kijken wat er nou weer in de hut is. Tamelijk idioot.

    @TS sorry voor OT.
    Zal het niet meer doen
    Vriendelijke groet, Gus

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top