Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 43 van 72 EersteEerste ... 33414243444553 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 421 t/m 430 van 717
    Senior Member

Standaard

Hoho, ik was eerder!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
    (Nogmaals) Ik zou graag een floor unit van dit apparaat tegemoet zien..... ben niet (meer) zo van de 19" apparaten.
    Delay, chorus, phaser, flanger, filters, tremelo en natuurlijk die heerlijke fantastische cleane boost, en ik ben verkocht, want van de kwaliteit van de effecten ben ik wel overtuigd.

Senior Member

Standaard

Hoho, ik was eerder!
    Hoho: volgens Google ben ik de enige die letterlijk "M13" heeft getypt in dit topic.

Of ja, ik en tnijland

Senior Member

Standaard

hmmmm...... *gaat op zoek naar nog een vroegere post van zichzelf...... *

Senior Member

Standaard

Gevonden!

.....
    Als er een uitgeklede versie zou zijn in pedaalvorm, met het bedieninggemak van een normaal pedalboard, zoals b.v. de Line 6 M9, dan zou ik het overwegen...
    En nu niet met "ja maar jij hebt het over m9" komen he!

Senior Member

Standaard

En nu niet met "ja maar jij hebt het over m9" komen he!
    Ik zal alleen de plaatsen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tnijland Bekijk bericht
    maar ik heb toevallig onlangs voor de grap een M13 op de vlooienmarkt in Duitsland gekocht om deze even uit te proberen (staat alweer op MP).
    LOL, voor de grap gekocht op een vlooienmarkt...
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roger Axetrample Bekijk bericht
    Delay en Chorus/Flanger hebben hun eigen circuit en kunnen dus tegelijkertijd aanstaan.
    Rogier
    Hoi, correctie; ik heb voor de zekerheid nog even door het navigati-menuutje gelopen:
    delay en chorus-of-univibe-of-flanger kunnen tegelijk werken.

groetjes
    Rogier

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Laten we het op "anders, met grote kans op beter" houden. Zo hou ik ook van ruis, mits met mate Voegt iets vaags als "echt" of "rauw" toe. Overigens vind ik dynamiek ook maar overschat, maar ik ben dan ook geen cleane gitarist en zal de komende 20 jaar ook niet met een Twin gezien worden ... (hoogstens een Bassman )

Ik ben al lang overtuigd van de kwaliteit van de PP maar weet gewoon niet of die met mij en mijn rare eisen matcht, laat staan of het in mijn bands echt een toegevoegde waarde gaat zijn.
    Tja, we zijn er inmiddels ook achter dat we voor de overstuurde sounds beter met een andere, ruigere amp hadden kunnen opnemen. Toen ik de 4-cable-method-mod (Van Dale, eat this!) probeerde met de Marshall Stack van VR op standje 'break-up' in combinatie met de PedalPro overdrives, klonk het pas echt als een goede rocksound, heel anders dan in de filmpjes.
    Ik denk dat we Pete Thorn even moeten afwachten. Anders maken we nog zelf een nieuw filmpje van de overdrive/dist sounds.

Welke 'rare eisen' heb je precies?

En mijn aanbod staat nog steeds, als je mijn PedalPro wil lenen, hoor ik het van je!

groetjes
    Rogier

Senior Member

Standaard

Tja, we zijn er inmiddels ook achter dat we voor de overstuurde sounds beter met een andere, ruigere amp hadden kunnen opnemen. Toen ik de 4-cable-method-mod (Van Dale, eat this!) probeerde met de Marshall Stack van VR op standje 'break-up' in combinatie met de PedalPro overdrives, klonk het pas echt als een goede rocksound, heel anders dan in de filmpjes.
    Ik denk dat we Pete Thorn even moeten afwachten. Anders maken we nog zelf een nieuw filmpje van de overdrive/dist sounds.
    Ik kijk er naar uit! Nodig anders ook eens een goede "metalgitarist" uit met een moderne (lees: puntige ) gitaar in lagere stemmingen en laat die wat Nevermore-achtige sounds produceren op een niet-cleane versterker. Hele mond vol, maar wel een leuke test-case!

Timo?

Welke 'rare eisen' heb je precies?
    Ik hou niet van kabels. "gitaar > kabel > pedalboard > kabel > amp" is mijn favoriete setup. Ook ben ik verzot op mijn Dist+-achtige opamp overdrives ipv FET-drives, m'n MicroPOG en m'n Ibanez WH-10.

Als ik het goed begrijp zou ik de PP als volgt in moeten regelen:

Gitaar > kabel > PP > pre-loop send > kabel > tuner/wah/POG/dist+ > en dan ga ik al de mist in, ik wil m'n phaser voor m'n drive hebben ...

Gitaar > kabel > tuner/wah/POG > kabel > PP > pre-loop send > kabel > dist+ > kabel > pre-loop return > post-loop send > kabel > reverb/digitale delay/etc > kabel > post-loop return > amp

Dan tel ik 6 kabels van 6 meter, het liefst zelfs 9 meter, tussen pedalboard en versterker en kom ik op 36 tot (6 + 5*9 = 51) meter aan kabel uit om de PP aan te sluiten zoals ik nu mijn effecten gebruik ...

En mijn aanbod staat nog steeds, als je mijn PedalPro wil lenen, hoor ik het van je!
    Bedankt, maar na bovenstaande berekening zie ik niet hoe ik de PP in mijn setup in kan zetten. Of ik moet er volledig naast zitten?

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten