Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 44

Standaard

"en aangezien je nogsteeds niet echt hebt aangegeven wat je wilt "

dank voor je tips maar als ik nu nog niet duidelijk genoeg ben geweest, weet ik het niet meer hoor....

heb 2 mensen op marktplaats gemaild inzake de SDE 100 inmiddels, maar nog weinig reactie.
    Laatst gewijzigd door JGD; 23 mei 2012 om 15:14
    Gezocht:
    Peavey Triple X
    Heb je er eentje, inleveren!!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JGD Bekijk bericht
    "en aangezien je nogsteeds niet echt hebt aangegeven wat je wilt "

dank voor je tips maar als ik nu nog niet duidelijk genoeg ben geweest, weet ik het niet meer hoor....
    Niet om een douche te zijn, maar 4 pagina's om te achterhalen dat je 'alleen een delay wilt die goed klinkt en zonder fratsen' - dat is gewoon niet duidelijk. Als je dan ook nog niet eens echt het verschil weet tussen analoog en digitaal (met het idee dat een 2 seconden analoge delay sowieso onzin is), dan ben je gewoon niet duidelijk, of beter gezegd, te vaag. Het zoek-spectrum is dan zo groot dat iedereen èlke random delay wel kan aanraden aan je. Je criterium is gewoon te simpel en te vlak.

Ik zou zeggen, ga voor die SDE-1000 en dan zit je wel goed.
    - facebook
    --------------------------------------------------
    - Arafúra : organic ambient / neo-classical
    - IZAH : sludge / post-metal

Senior Member

Standaard

Nee man een yamaha E1005 of E1010 of een ibanez AD-202, dat zijn de rackies met tof geluid.

Kortere delay is niet erg, het geluid maakt veel goed.
    Die Boss RSD-10 daar zit toch ook pitchshift in?
    Laatst gewijzigd door onrust nv; 19 juni 2012 om 21:58
    ONRUST NV
    De multi industriële muziekfabrikant
    onverstaanbaar helder zonder meer
    Vroeger, toen de knaken nog van hout waren en de pliesie nog op varrekens reed

Member

Standaard

Als je voor het beste geluid wilt gaan is er tot op heden maar een delay die dat echt waar maakt nl. TC2290.
    Ondanks hij niet meer wordt gemaakt is hij nog steeds niet ge-evenaard.
    Hij laat je geluid compleet ongemoeid als hij in de bypass staat.
    Ze zijn nog vrij prijzig maar daar lig je niet lang wakker van als je zijn geluid met eigen gehoor hebt gehoord.

Senior Member

Standaard

+1 voor de tc 2290. Probeer anders een gmajor 1 op de kop te tikken, nog in denemarken gemaakt met goeie converter! Tweedehands voor nop te koop en de delays zijn van 2290 kwaliteit!

Senior Member

Standaard

Zou een intellifex wat zijn? Dan heeft de OP direct een alles in een apparaat? Of is dat niet echt..... acceptabel?
    Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...

Senior Member

Standaard

Aangezien dit topic al 5 maanden stil heeft gelegen lijkt me dat de OP wel voorzien is. De 2290 is een geweldig ding, heb hem ook een tijd gehad, maar gezien de benodigdheden van de OP lijkt me een 2290 een beetje overkill, al geheel gezien de prijs. Met geluk kun je er een scoren voor rond de €800,- / €900,-
    - facebook
    --------------------------------------------------
    - Arafúra : organic ambient / neo-classical
    - IZAH : sludge / post-metal

Senior Member

Standaard

Voor de mensen die het over de tc2290 hebben, de TS heeft het over een budget van €500,-. Als jullie de 2290 voor dat bedrag kunnen vinden dan moeten we toch eens even babbelen. Ik zag er laatst 1 staan op marktplaats (met alle uitbreidingen) voor meer als €1800,-.

Ik sluit me bij Lordriffenstein en ateng aan, ga gewoon voor de TC D-two. Dirk Hendriks had het over de slechte converters, maar ik vind ze nog helemaal zo slecht nog niet, zeker in vergelijking met de half 19" kastjes waar de TS nu mee speelt. Zelf zou ik hem wel in een mixertje plaatsen, heb je er sowieso geen last meer van.

Wat ook leuke opties zijn, zijn de Strymon Timeline, of de TC electronic Flashback X4 (zeker voor die prijs). Beiden pedalen, maar met midi en meer opties dan je nodig hebt.

Senior Member

Standaard

Yep D-two in een line mixer!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flaintlead Bekijk bericht
    . Dirk Hendriks had het over de slechte converters, maar ik vind ze nog helemaal zo slecht nog niet,
    Zie ik deze ook 4 dagen te laat,

Zie even post waaraan je refereert. Ik maak daar ook een opmerking over een smiley. Dat is omdat ik tuureluurs wordt van het gejank over "slechte converters" onder gitaristen terwijl diezelfde converters door volksstammen aan andere muzikanten en muziekgebruikers worden gebruikt zonder een enkele klacht.

Maar bij gitaristen zijn ze ineens zo digitaal, koud, kil en kul.

Ik heb geen idee over watvoor half 19" kastje de TS speelde. Ik zie echter niet hoe het formaat invloed heeft op de klank. Ik vermoed alleen dat het zo'n ouwe RDD10 oid is. En ja... da's een 12-bitter. Dat kan wel iets beter ja.
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

— Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten