Er is een link geplaatst in de openings post , dit weekend zal het actief en bijgewerkt zijn.
DarknessAwaits , bedankt, super.
Er is een link geplaatst in de openings post , dit weekend zal het actief en bijgewerkt zijn.
DarknessAwaits , bedankt, super.
Ik denk dat er een a teveel in de link staat.![]()
147-c Guitars
Hee, heeft Duhsjaak zich teruggetrokken?
I've got an inferiority complex - but it's not a very good one...
Ik heb het hele topic afgelopen van voor naar achter en heb heb net de laatste erbij gezet (mezelf, was ik vergeten) - maar ik heb geen post van Duhsjaak gezien en kan deze ook niet terugvinden.
Van mij het verzoek of iedereen die zich heeft aangemeld wil controleren of hij zichzelf op de kaart kan vinden. Zo niet (of je wilt iets veranderen o.i.d.) kun je mij een PB sturen en dan fix ik het zo snel mogelijk.
Alle adressen zijn simpelweg de stads- en dorpskernen, dus daar kunnen geen adresgegevens aan ontleend worden. Lijkt me wel zo prettig.
Ik zal ter zijner tijd de pagina nog wat uitbreiden met extra informatie en eventuele minimale grafische opsmuk. Opmerkingen en kritiek zijn, mits opbouwend en beargumenteerd, van harte welkom.
DA - doet je goed!
Super dat het allemaal weer op zijn pootjes terecht is gekomen. Mooie kaart ook! Alleen een bugje, bij mij in chrome krijg ik een stukje html code te zien als ik over de locaties hover.
Helemaal geweldig!
Ik zie alleen een kaart van Nederland.
Geen namen of popups of wat dan ook.
"In God we trust, all others pay cash."
Favorieten/bladwijzers