Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 277 van 867 EersteEerste ... 177227267275276277278279287327377777 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.761 t/m 2.770 van 8664

Senior Member

Standaard

Na aanschaf van een Koch Pedaltone is het nu:

Ik heb wat haakse pluggen te weinig, dus totdat die binnen tijdelijk wat fleurige spaghetti kabeltjes hier en daar...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door whoosh Bekijk bericht
    Na aanschaf van een Koch Pedaltone is het nu:

Ik heb wat haakse pluggen te weinig, dus totdat die binnen tijdelijk wat fleurige spaghetti kabeltjes hier en daar...
    Wow, haha. Kun je nog wel bij je pedaaltjes daar achteraan? Wat voor een amp gebruik je?

Bevalt de Pedaltone?

Senior Member

Standaard

Hehe, nee, de reverb en de compressor achter de Pedaltone daar moet ik even voor bukken. Daar kan ik inderdaad niet echt bij, de reverb staat heel bescheiden dus als ik hem aanzet zet ik hem niet meer uit. De compressor staat uit en gaat eigenlijk niet meer aan. De rest is geen probleem.

De Pedaltone vervangt de preamp van de versterker, in mijn geval een Mesa Studio 22 waar ik dus alleen de eindtrap van gebruik.

Hij bevalt goed tot zo ver, maar ik heb hem nog maar een paar dagen natuurlijk. Voor thuis met de koptelefoon gebruikte ik een attenuator en de Direct Out van de Mesa met een speakersim, maar nu gewoon de PA uitgang van de Pedaltone, klinkt eigenlijk best prima.

Senior Member

Standaard

Hehe, nee, de reverb en de compressor achter de Pedaltone daar moet ik even voor bukken. Daar kan ik inderdaad niet echt bij, de reverb staat heel bescheiden dus als ik hem aanzet zet ik hem niet meer uit. De compressor staat uit en gaat eigenlijk niet meer aan. De rest is geen probleem.

De Pedaltone vervangt de preamp van de versterker, in mijn geval een Mesa Studio 22 waar ik dus alleen de eindtrap van gebruik.

Hij bevalt goed tot zo ver, maar ik heb hem nog maar een paar dagen natuurlijk. Voor thuis met de koptelefoon gebruikte ik een attenuator en de Direct Out van de Mesa met een speakersim, maar nu gewoon de PA uitgang van de Pedaltone, klinkt eigenlijk best prima.
    Stonden die zwarte streepjes er al op? Daar kan ik namelijk wel eens de dader van geweest zijn, een paar jaar geleden

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erikt Bekijk bericht
    Stonden die zwarte streepjes er al op? Daar kan ik namelijk wel eens de dader van geweest zijn, een paar jaar geleden
    Yup, die stonden er al op. Zijn stickertjes, heb ze er nog niet afgehaald Ik heb hem bij iemand in Culemborg gekocht.

Senior Member

Standaard

Nou, dan ook maar even mijn eerste foto-post hier:

Helaas passen m'n wampler ego compressor en mxr carbon copy niet meer op m'n board
    Gear: Paul Reed Smith CU-22 + Fender Stratocaster '57 customshop relic + Fender telecaster -->
    EQD dirt transmitter --> Boss Tu3 --> Fulltone OCD --> Timmy --> Xotic RC booster --> Diamond memory lane jr. --> Boss dd6 --> Fender Supersonic 22.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gitaar4LifeDude Bekijk bericht
    Nou, dan ook maar even mijn eerste foto-post hier:

Helaas passen m'n wampler ego compressor en mxr carbon copy niet meer op m'n board
    Mooi bord, maar als je andere kabeltjes zou gebruiken kunnen je Carbon copy en je Ego Comp er zeker nog bij.

Senior Member

Standaard

De compressor staat uit en gaat eigenlijk niet meer aan.
    Ik vraag me dan altijd af waarom ie erop zit?
    Omdat het kan? :-)

Senior Member

Standaard

Beetje extra tonesuck doen we het voor.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten