Beste gitaarnetters. Ik wil jullie graag de productie ' I close my eyes' van Bibi laten horen. Ik ben erg onder de indruk van haar stem, sound en attitude.
Have fun!
http://youtu.be/LJ3IcmjW6Ww
Mooi nummer en mooi gezongen. Dit is het beste wat ik - tot nu toe - gehoord heb van Bibi.
Natuurlijke stem, die mooi helder is. Dit is de sound voor haar.
Prachtig !
Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa
By far het beste van Bibi tot nu toe. De rap had van mij niet gehoeven, ik vind het een beetje een ongepaste stijlbreuk.
Ik weet niet goed hoe ik het vriendelijk moet zeggen. Het is een productie rond Bibi en ze zingt heerlijk, maar op de een of andere manier word ik afgeleid door de gitaar die wel lijkt te schreeuwen om aandacht. Net als Gus laatst al zei met die andere song, het gaat om het begeleiden van een zangeres, het ondersteunen van een vocalist en hem of haar op een zo perfect mogelijke manier beter tot zijn of haar recht te doen komen.
En dat stoort mij een beetje, Bibi doet het zo goed als perfect maar het lijkt of er een gitarist voor haar gaat staan en de aandacht opeist.
Dit is mijn mening hoor, hoef je je verder niets van aan te trekken, maar als mijn mening wordt gevraagd krijg je die en ik draai er niet omheen, bak geen zoete broodjes en zit niet in de jury van Voice of Holland.
Hi Bibi
Fris en klein, past helemaal in dit stadium van je ontwikkeling. Die ontwikkeling is helemaal terug wat mij betreft. To rap or not to rap is al een keer onderwerp van gesprek geweest. Dus als het idee is, dat dat een plus is, is dat een gelopen race.
Ik gok maar gewoon dat ik behoorlijk trots zou zijn in jouw pumps, ehm...... schoenen.
Probeer één stap verder te kijken dan het doel recht voor je neus. Wat wil je doen, als dit een succes wordt? Of juist niet.
Als je daar een globaal beeld van hebt, wordt je daardoor niet meer zo overvallen. Keep up the good work.
I close my eyes
and count to ten
and when I open them
klinkt dit nog steeds
Vriendelijke groet, Gus
Bijzonder mooi gezongen like always en het moet gezegd worden dat het nummer heel sterk is geproduceerd (melodien, instrumentatie, arrangement, etc)!
Ik vind de gitaar ook erg sterk gedaan en ik snap de hype de laatste tijd van dat de gitarist en eigenlijk iedereen maar op moet donderen omdat het om de zanger/zangeres gaat niet echt. Ik vind het gitaarwerk in dit nummer bijzonder smaakvol gedaan! Het voegt iets toe en haalt niets weg bij Bibi (uiteraard wel een criterium, anders zou het inderdaad te flashy zijn). Als het al te up front is zou ik dat vooral door de mix toeschrijven, maar zeker niet het spel.
Gitarist van Delain. Vengeance. Tri-Head.
www.facebook.com/timosomers
Timo Somers uses Aristides Guitars & Koch Amps & Dean Markley Strings.
Favorieten/bladwijzers