Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 18 van 18

Discussie: TC Corona Chorus

Senior Member

Standaard

Heb je de hardwire chorus meegenomen in je zoektocht? Ik weet dat het digitaal is, maar naar verluidt heel goed digitaal.
    Gitaar: Fender '72 Dlx Gflake
    Amp: JCA 20H+24s
    Pedal: Ep - Pitchblack - Riot - Dl-8

Standaard

Nocki,

Ik dacht dat je Rack verkocht was... Vlaag van verstands-verbijstering? Toch gehouden?

In dat geval... K.i.s. Keep it Simple.... ;-)
    Groovie Guitar Guus

Te koop: Music Man Luke III / Gibson 2006 Faded / Fender Concert II (Rivera ptp amp)

Standaard

De hardwire heb ik niet meegenomen. Ik wilde gewoon heel graag de Corona hebben dus heb ik niet echt verder gekeken...
    Voor de delay heb ik wel even onderzoek gedaan maar de Chorus leek me gewoon heel leuk.

Mn CAE 3+ rack is idd weg maar ik gebruik nog een deel van mn rack in combinatie met mn eleven rack. De reden dat mn rack weg ging was omdat ik de 11r zo enorm vaak gebruik.
    Screw you guys, I'm going home!!!!

Standaard

Heeft de boogie geen paralelle loop?
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Il_Falco Bekijk bericht
    Heb je de hardwire chorus meegenomen in je zoektocht? Ik weet dat het digitaal is, maar naar verluidt heel goed digitaal.
    Best leuk, maar toch redelijk snel weer verkocht.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Standaard

De Boogie heeft idd een seriele loop. En ondanks dat het "not done" was in die tijd om te zeggen van de Gmajor dat hij tonesuck had heb ik er erg mee lopen vechten.
    Contact gehad met Fred van TC en verschillende dingen mogen kopen zonder dat het hielp. Op de een of andere manier werkt een Boogie fxloop niet samen met de TC gear van toen (G major force system).
    Nu is het heel normaal om heel hard te schreeuwen dat ie tonesuck heeft maar toen ben ik best heftig aangevallen en werd ik zelfs afgerekend op mn spel :-).
    Ik heb de TC gear bij andere amps gehoord waar dat probleem amper aanwezig was maar bij een Boogie is het gewoon teveel.

Vandaar dat ik erg blij ben met de Flashback en chorus. Die mixen je sound weer bij het fx geluid... Erg leuk om nu eindelijk no zo lange tijd weer een Mark IV te hebben.

Ook erg leuk om weer een pedalboardje te gaan samen stellen. En helemaal met dingen die ik leuk vind. Delay's phasers en misschien nog wel een whammy of een Slicer van boss ofzo! :-)

Master of Disaster

Standaard

Nou, mini-mix in de loop, GForce op killdry en klaar.
    "I've spent most of my money on booze, women and guitar gear. The rest I've just wasted."

Mijn pedal reviews op effectsdatabase.com

Standaard

Been there done that, didnt get the warm cozy feeling...

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten