update van mijn pedalboard:
voorheen:
nu:
Ik heb de T-rex replica vervangen voor een 2e Boss DD3.
en een EHX Double Muff ertussen.
gitaar --> Double Muff --> Tuner --> Rothwell booster --> Marshall DSL100, in de effectloop allebei de delay's
update van mijn pedalboard:
voorheen:
nu:
Ik heb de T-rex replica vervangen voor een 2e Boss DD3.
en een EHX Double Muff ertussen.
gitaar --> Double Muff --> Tuner --> Rothwell booster --> Marshall DSL100, in de effectloop allebei de delay's
Laatst gewijzigd door farstreetblues; 2 oktober 2012 om 22:12
edit: laat maar![]()
![]()
Mooi spul die Cioks voedingen!
Nog even een Slecht foto van mijn pedalboard 2.0
Rechts in de zwarte box, zit mijn voeding... een Flatliner Pro. Flinke unit!
Onder de verhoging zitten al mijn loop kabels - van en naar de Musicom -
De Timeline is ook via midi aangesloten met de Musicomlab.
Moet zeggen... de Musicomlab is een top apparaat. Stuur er mijn loops mee aan, schakel midi mijn timeline en schakel mijn Amp, zowel kanaal als solo boost en/of reverb. Afhankelijk van welke amp ik mee heb.
Het 'programmeren' van de basissounds is 'pik-simpel'. Ook tijdens het spelen is het niet heel ingewikkeld om er een loop bij te schakelen als je deze niet in je preset hebt... in dat geval wel even tapdansen...
Betere foto's volgen!
De pedalen moeten nog wat netter worden uitgelijnd en de Wha komt nog op een verhoging en gefixeerd op de plank...
Wordt vervolgd!
Groovie Guitar Guus
Te koop: Music Man Luke III / Gibson 2006 Faded / Fender Concert II (Rivera ptp amp)
Voorlopig is mijn probleem opgelost. Qua adapters heb ik de DD7 en de Holy Grail weer op dezelfde adapter, met een beetje schoon contact met de verdeler gaat dat redelijk storingvrij. Qua kabels heb ik deze avond een zestal patchkabels gekregen van iemand uit de buurt (die had er teveel besteld), zijn wel van die gekleurde dingen en 1,5 meter is wel erg veel, maar voorlopig werkt het prima. Moogerfooger naast de plank, één vrij stopcontact, en alles doet het.
Hoewel ik een gegeven paard niet in de bek kijk, wil ik toch wel een paar fatsoenlijke kabels in de keten (nb 2 kabels zitten niet in de keten zelf), de Moog naast de plank is niet helemaal ideaal. En, schijnbaar erg belangrijk in dit topic, qua voeding moet ik ook nog het een en ander overwegen. En dan heb ik het nog niet over de compressor en over een multi-effect... maar voorlopig heb ik wat ik wil![]()
Ik zet gewoon de loop aan of uit! ;-)
Ben er nog niet achter, hoe ik hem met midi op de 'uit' stand kan inschakelen en hem later - op de timeline - kan aanzetten.
Verder schakelt de Musicomlab, van basis-clean... tot vette lead, 2e kanaal, extra OD pedaal + Delay met 1 druk op de knop! Wel te gek!
Ook de mute / tuner functie is erg goed. Daardoor is bijna mijn volumepedaal overbodig...
Groovie Guitar Guus
Te koop: Music Man Luke III / Gibson 2006 Faded / Fender Concert II (Rivera ptp amp)
"I've spent most of my money on booze, women and guitar gear. The rest I've just wasted."
Mijn pedal reviews op effectsdatabase.com
Favorieten/bladwijzers