Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 273 van 867 EersteEerste ... 173223263271272273274275283323373773 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.721 t/m 2.730 van 8664
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erikt Bekijk bericht
    Plus de beperking van pedalen is wat hoger dan 9. Je kunt op een zo'n uitgang (dacht ik) aan 500 mAH kwijt, daar heb je dus de kans om te daisychainen of splitters te gebruiken en zo meerdere aan een output te koppelen. Twee van de outputs van de PP2+ hebben zelfs 1200mAH, meer dan zat dus!
    Lees dan de specs van de PP2+ nog maar 's na.....

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DemolitionColorScheme Bekijk bericht
    Voor alles is een verloopstukje of een andere kabel. Je wilt niet weten hoeveel verschillende voedingkabeltjes ik heb liggen hier ...
    Daarbij is netjuist het punt van die voedingen dat je verder kan gaan dan 9V.
    nouja, een vlugge blik op de site van voodoolab geeft mij niet de indruk dat de benodigde stekker bestaat.

En ik ga dus niet €200 uitgeven aan een voeding om vervolgens nog steeds niet alles ermee te kunnen voeden.

Senior Member

Standaard

Ik snap het gemak van één enkele voeding, maar voor mij geldt hetzelfde. Mijn womanizer vraagt bijvoorbeeld 9V AC, ben nog geen voeding tegen gekomen die dat levert.

En voor degenen die bang zijn dat rondvliegend bier hun pedalen vernachelt: wel eens van huishoudfolie gehoord?

Senior Member

Standaard

Geen idee welke je nodig hebt, maar onze goede Nederlandse vrinden van Burkey verkopen zat van die kabels:
    - http://webshop.burkey.nl/welcome
    - facebook
    --------------------------------------------------
    - Arafúra : organic ambient / neo-classical
    - IZAH : sludge / post-metal

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door madman Bekijk bericht
    Ik snap het gemak van één enkele voeding, maar voor mij geldt hetzelfde. Mijn womanizer vraagt bijvoorbeeld 9V AC, ben nog geen voeding tegen gekomen die dat levert.
    Gewoon een tranformator kopen bij een electronica shop (220V~/9V~). Wel goed letten op hoeveel stroom er geleverd moet kunnen worden aan de 9V kant. Daarna een "hobby" behuizing er om heen, stekkers en snoertjes. Je moet dan wel kunnen solderen of iemand weten die dat voor je kan doen...

[2c]
    Grtx, Marc
    Bekijk hier mijn gear.
    Een Aap Die Geen Bananen Eet! Easter Bunny Gets Drunk After Easter! Eet Alle Dagen Grote Borden Erwtensoep!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door obiwanjacobi Bekijk bericht
    Gewoon een tranformator kopen bij een electronica shop (220V~/9V~). Wel goed letten op hoeveel stroom er geleverd moet kunnen worden aan de 9V kant. Daarna een "hobby" behuizing er om heen, stekkers en snoertjes. Je moet dan wel kunnen solderen of iemand weten die dat voor je kan doen...

[2c]
    Afvlakking?
    upcoming gigs van Bareknuckle:
    Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
    Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door obiwanjacobi Bekijk bericht

[2c]
    Hij wordt op dit moment gevoed door een oude keyboard-voeding waar de gelijkrichter uit is gehaald

Maar het was meer even om het punt te maken dat een powersupply als bijv. een PP+ niet altijd een alles-in-een oplossing zijn

Master of Disaster

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door madman Bekijk bericht
    Zo even uit m'n hoofd, leveren allemaal 9v AC:

Burkey Flatliner
    MarkL PowerBox Pro
    Cioks AC10
    MXR/CAE MC403
    Voodoo Lab PP AC
    "I've spent most of my money on booze, women and guitar gear. The rest I've just wasted."

Mijn pedal reviews op effectsdatabase.com

Senior Member

Standaard

En de Cioks AC8 (goedkoper dan de AC10)
    "I am my own effect"
    Angus Young

Senior Member

Standaard

....maar voor één 9 VAC pedaal koop je geen AC8/10 of welke andere multi output dedicated AC powersupply.
    De Burkey Flatliner Pro kan zowel AC als DC, maar kost ook een flinke duit, en is bovendien geen kleine jongen.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten