Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 480 van 622 EersteEerste ... 380430470478479480481482490530580 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.791 t/m 4.800 van 6220
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door c0b alexi Bekijk bericht
    ik zeg gouden knoppen erop!

en die MATTE krasplaat er vanaf en een gewone zwarte erop
    Ik heb er goude knoppen op gehad, maar dat vond ik zelf niet echt mooi. Ik vind die zwarte domes er beter bij passen.
    En de slagplaat ìs gewoon zwart, hoor, hij oogt gewoon wat meer mat door de flits en het materiaal is nooit echt hetzelfde als de body-kleur en lak, dus daarom lijkt hij anders. Als je foto 2 checkt zie je gewoon dat het dezelfde kleur is.
    - facebook
    --------------------------------------------------
    - Arafúra : organic ambient / neo-classical
    - IZAH : sludge / post-metal

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DemolitionColorScheme Bekijk bericht
    Het is geen extreem vergeelde binding, het is gewoon oranje, net als de headstock inlays en de switchtip.
    Ik heb iniedergeval geen goude slagplaat kunnen vinden. Als iemand die eentje heeft gevonden, dan mag je me dat best laten weten.
    http://www.ebay.com/itm/Pickguard-Le...30771265317%26

De meeste zijn gold mirror, maar die bedoel je vast niet. Is dit soms wat je bedoeld...
    It's not how many notes you play, you just have to play the right ones! Like Freddie Green pumping great rhythm...Les Paul over Freddie Green.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hotpepper01 Bekijk bericht
    http://www.ebay.com/itm/Pickguard-Le...30771265317%26

De meeste zijn gold mirror, maar die bedoel je vast niet. Is dit soms wat je bedoeld...
    Je bedoeld die meeste rechtse? Nee, volgens mij niet. Het moet echt hetzelfde goud zijn als de rest van de hardware, maar volgens mij bestaat dat simpelweg niet.
    - facebook

Senior Member

Standaard

vlgs de beschrijving is die gold plated brass, dwz van brons ? basismateriaal en dat voorzien van een electrolytisch goud. Toch? Hier nog eentje. Let ook op de prijs, die is aanzienlijk duurder dan zo'n mirror geval...http://www.guitarpartsresource.com/p...lespaulstd.htm
    It's not how many notes you play, you just have to play the right ones! Like Freddie Green pumping great rhythm...Les Paul over Freddie Green.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hotpepper01 Bekijk bericht
    vlgs de beschrijving is die gold plated brass, dwz van brons ? basismateriaal en dat voorzien van een electrolytisch goud. Toch? Hier nog eentje. Let ook op de prijs, die is aanzienlijk duurder dan zo'n mirror geval...http://www.guitarpartsresource.com/p...lespaulstd.htm
    Dat zou hem eigenlijk best kunnen zijn, maar 50 Dollar + shipping + BTW voor een slagplaat? No thanks. Ik houd het dan wel bij m'n zwarte.
    - facebook

Standaard

En hier dan mijn Les Paul, het is een Classic 1960 uit 95, helaas wat fretwear, moet dus onder handen genomen worden,

Helaas zit de originele pickguard met 1960 erop er niet meer bij, druk aan het zoeken, als iemand toevallig weet waar ik zo'n pickguard zou kunnen bestellen/kopen dan zou ik daar heel blij van worden!

Senior Member

Standaard

Mooie Les Paul. Waarom wil je per se de pickguard met 1960 erop? Het enige verschil met de pickguard die je nu hebt zijn de gouden cijfers 1960....
    Gibson, what else...?

Standaard

Gewoon, omdat ie zo de fabriek uit kwam!

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DemolitionColorScheme Bekijk bericht
    Gibson Les Paul Classic Custom Ebony Limited Edition - 2008:

Vandaag 1-ply zwart slagplaatje erop laten plaatsen (omdat ik hem zonder slagplaat toch een beetje naakt vond - m'n smaak is daar in wel veranderd, want voorheen wou ik geen slagplaten op LPs) en weer een afstelbeurt. Voorheen al gemod met een Gibson 490R in de neck en een Bare Knuckle Miracle Man in de bridge. Beiden kunnen gecoil-tapped worden via de tone knobs. Knobs ook vervangen door domes en de andere hardware, zoals de jack input veranderd in zwart. Gestemd in B Standaard (Elixir Baritone snaren met een .028 wound D).
    ik zei het al bij het andere topic: VET. Prachtige gitaar en het idee alleen al dat er maar 400 van gemaakt zijn, maakt het des te specialer. Ik heb zelf een 1999 LP limited edition met een birdseye maple top in cherry sunburst, maar geen idee hoeveel er van gemaakt zijn.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door soundbound Bekijk bericht
    ik zei het al bij het andere topic: VET. Prachtige gitaar en het idee alleen al dat er maar 400 van gemaakt zijn, maakt het des te specialer. Ik heb zelf een 1999 LP limited edition met een birdseye maple top in cherry sunburst, maar geen idee hoeveel er van gemaakt zijn.
    Ja, een mooi ding is het zeker en gelukkig speelt 'ie ook fijn.
    Wellicht zijn er van die van jou ook maar 400 gemaakt, maar dat durf ik natuurlijk niet te zeggen. Gewoon een gok. Als het een guitar of the week editie is, zou dat wellicht wel mogelijk zijn! Who knows.
    - facebook

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten