Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 632 van 904 EersteEerste ... 132532582622630631632633634642682732 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 6.311 t/m 6.320 van 9036
    Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pynchon Bekijk bericht
    Dankjewel MacWilliams! Ik heb deze oplichter van tevoren nog online gecheckt en daar kwam toen nog niks uit maar hij heeft dus een lucratieve week gehad. Ik heb inmiddels aangifte gedaan en ga mijn best doen om het geld terug te vorderen maar ga er van uit dat dit lastig wordt.
    Ik heb slechts het rekeningnummer dat je opgaf door Google gehaald en daar kwam deze informatie naar boven.
    Misschien kun je via zijn mail zijn IP adres weten te achterhalen, vraag me niet hoe maar dat schijnt te kunnen. Daarmee kun je nog meer info krijgen.

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

http://www.opgeletopinternet.nl/inde...topic=2162.105

Als je zoekt op het telefoonnummer dan komt dit naar voren.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    http://www.opgeletopinternet.nl/inde...topic=2162.105

Als je zoekt op het telefoonnummer dan komt dit naar voren.
    Dankjewel man. Ik heb zijn nr nog wel gecheckt vooraf (niet grondig genoeg helaas ) Na dit gelezen te hebben vermoed ik dat er misschien meer dan één dader is. Er wordt gesproken over een niet Nederlandse naam in een van de topics op dat andere forum. Toen een familielid van mij het nummer belde om te kijken of ze gegevens los konden peuteren nam er een man op met een Antiliaans/Surinaams accent. De persoon die ik eerder sprak had dit niet (iig niet duidelijk).

Kanttekening: Het blijft me verbazen dat je zoveel mensen mag duperen zonder dat de politie en met name het OM een poot uitsteekt, het gaat niet om schamele bedragen.

Standaard

Ik heb de laastste 5 jaar ongeveer een kleine 50 Gretsches in mijn handen gehad en
    de bouwkwaliteit van de Jappen (bijv. uit de Terada fabriek) staat buiten kijf.
    Sterker nog, ik durf te beweren dat de Amerikanen dat nivo nog nooit hebben bereikt.
    Ook klankmatig met stock HS filtertrons is genieten geblazen.
    Tuurlijk, er zijn zeker goede vintage Gretsches die ook goed klinken.
    Maar om nu te stellen dat de oude een klasse apart zijn gaat me te ver.
    De late jaren 60 en 70 Gretsches hebben naast neckset vaak ook bindingsproblemen.
    Heb zelf een '63er 6120 (met filtertrons) en die klinkt waanzinnig.
    Een Gretsch met Hilo-trons (6117/6118/6119) uit de jaren 60/70 vind ik maar matig klinken.
    Een originele '58er 6122 ben ik in Belgie wezen bekijken maar was klankmatig niet beter dan mijn '91er Country Classic 2. Sterker nog,
    een gitaarmaatje die meegegaan was vond de mijne zelfs beter klinken.
    Dus oud staat zeker niet altijd voor beter. Vooral uitproberen en kijken wat bij jou het beste past en het beste voelt.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pynchon Bekijk bericht
    Kanttekening: Het blijft me verbazen dat je zoveel mensen mag duperen zonder dat de politie en met name het OM een poot uitsteekt, het gaat niet om schamele bedragen.
    Helaas is het toch zo. Als de oplichting een bedrag onder de €150,- betreft, dan word er simpelweg geen kut gedaan.
    - facebook
    --------------------------------------------------
    - Arafúra : organic ambient / neo-classical
    - IZAH : sludge / post-metal

Standaard

Kwam deze Farida Telecaster Pre lawsuit tegen. Heb als beginner vrijwel geen verstand van de kwaliteit van deze gitaar of het merk. Iemand die iets over deze gitaar kan zeggen? Speel momenteel acoustisch maar ben me al een tijdje aan het orienteren op elektrische dingen. Zou graag Peppers spelen en wat blues. (muzieksmaak varieert van RHCP, Oasis, Police, Mayer, Black Keys tot bluesy sounds) Is dat mogelijk icm met bv een Roland Cube (lees ik wel positieve verhalen over) http://muziek.marktplaats.nl/snaarin...fta_ind=1&fs=1

Senior Member

Standaard

Vind het een beetje raar verhaal dat Farida deze niet meer zou mogen maken want de headstock is niet hetzelfde als die van een Tele.
    Trouwens best wel goed spul Farida, ooit met een bassist gespeeld die er een bas van had.
    Prima ding en ook qua afwerking erg goed.
    Pas als je een paard hebt gezien kun je om een ezel lachen. Frank Sinatra

Senior Member

Standaard

Ooit een jazzgitaar van Farida gehad, prima gitaar. Muzieksmaak is veranderd, anders had hij nog hier in huis gehangen.
    Het lawsuit verhaal klinkt als een broodje aap, maar 150 euro lijkt me een prima prijs voor deze telecaster.
    Can't have to many Tele's

Standaard

Hoe verhoud de kwaliteit van een Farida zich tot een Squier/Fender? En kunnen de door mij gewenste muziekstijlen ermee gespeeld worden?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeob Bekijk bericht
    Hoe verhoud de kwaliteit van een Farida zich tot een Squier/Fender? En kunnen de door mij gewenste muziekstijlen ermee gespeeld worden?
    Ja hoor, je gewenste muziekstijlen kun je er goed op spelen. Kwaliteit is redelijk vergelijkbaar met Squier.
    Beauty is in the eye of the beholder & Ignorance is bliss: welkom op de internetfora
    www.toegoenoise.nl

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten