Ik hou er niet van maar een OCD is toch gewoon een TS achtig ding maar dan dikker en meer gain?
Kan je ze dedicated gebruiken, hoef je niet steeds 2 dingen in te trappen.
Maar niets houd je tegen om dat wel te doen natuurlijk![]()
Ik hou er niet van maar een OCD is toch gewoon een TS achtig ding maar dan dikker en meer gain?
Kan je ze dedicated gebruiken, hoef je niet steeds 2 dingen in te trappen.
Maar niets houd je tegen om dat wel te doen natuurlijk![]()
OCD en TS9 nooit meer in één zin graagDat zijn gelukkig heel verschillende pedalen. Voor leads zou ik de OCD niet snel aanraden, het is meer een lekkere rhythm crunch, blinkt niet uit in sustain. Ik heb even gemist wat de rest van de setup was, maar een Rat is een inkoppertje voor vette leads, maar er zijn er bakken meer. Barber Direct Drive, HBE Big D, Brunetti Mercury Box, Okko Diablo, Catalinbread DLS, Ibanez Tube King, noem ze maar op. Of kopieën van de Rat zoals de Ibanez Fat Cat of zo, dat kan natuurlijk ook. Ik zou weg blijven van die Danos waar muziekschuur zo gek op is, je krijgt namelijk ook precies waar je voor betaalt. Tenzij je nooit optreedt, dan moet je doen wat je thuis betrouwbaar en goed klinkend genoeg vindt.
"Het is maar een spelletje" - Confucius
De coolcat varianten vind ik heel degelijk. Maar heb ook een paar van die plastic pedalen. Niks mis mee. Echt heel wat degelijker dan de behringer pedalen... Ik gebruik ze al een jaar of 3.
Het leuke hiervan vind ik. Als je 3 van die dure pedalen koopt dan heb je er 2 niet nodig... Met die dano's kun je gewoon zelf kijken of het wat is. Heb je ze 3 maanden dan maak je er een neefje blij mee en koop je dat ene pedaal waar je niet zonder kunt... Spaart je zo maar een weekendje weg uit...
Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...
+1 wat die Danelectro's betreft. Ik heb er meerdere soorten van gehad, allemaal prut.
Dirt pedalen heb je nooit teveel.... en experimenteren met de volgorde(s) is echt de moeite waard. Ik had mijn fuzz gewoon achter mijn drives staan, maar ervoor is toch wel iets bijzonders. Ik zou er best nog een drive pedaaltje bij willen om voor de fuzz te zetten ook. Nog meer mogelijkheden![]()
Favorieten/bladwijzers