Laatst gewijzigd door sideburns; 10 september 2012 om 14:38 Reden: Spelling
de jimmy page slagplaat in combi met de stickers is ook een duidelijke no-no (+ de trussrodcover text) de te witte inleg en de kleur van de burst die niet voor komt bij de JP serie
life sucks and then you die
Voor de Music Man liefhebbers:
http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?...ails&id=162191
Dit is geen Limited Edition Silhouette, enkel een koffer van een limited edition. De 2007 limited edition 2007 heeft de kleur blue dawn (heul anders dan deze) en een 2007 inleg bij de twaalfde fret. Geen twijfel dus, maar gewoon fout.
Music Man, Custom 77, Orange, ENGL, Kool & Elfring.
PAS Custom Guitars, Music Man, Gibson, Schecter, Ibanez, Mesa Boogie, Engl, TC Electronic, Ultimate Ears, Fisher Amps
Incoming: Siggery Custom Shop 7-string
My band Panic Attack (DT Tribute): http://www.youtube.com/user/panicattackband
Dacht dat meeste webwinkels betaling vooraf vragen en hoe weet je dat dze man dat doet ? Je schijnt er veel verstand van te hebben en ik ben de laatste om jullie iets te verkopen uit China want ik heb totaal geen belang bij Nederland en helemaal niet bij mensen zoals jij met je vooroordeel ( Ik weet verder niets van die verkoper maar ken wel veel mensen en bedrijven met succes in China hun producten laten maken. Philips en Sony zijn ook oplichters ? doen grootschalig productie in China om over het Amerikaanse icoon Apple maar te zwijgen. Wordt volwassen man ben je wel eens verder als Spanje geweest ?
Er is een verschil tussen een Chinees product en Chinese rommel. Jij vergelijkt Chinese rommel gitaren met Chinese producten die gewoon goed zijn (ipad of zo). Daarnaast heb je bij een winkel zekerheid als je iets vooruit betaald. Kvk nummer, gebruiksvoorwaarden, 14dagen en bedenk tijd ga zo maar door een adres.
Als je uit goedvertrouwen een particulier 250 euro geeft op marktplaats lijkt mij de kans significant groter dat niks krijgt en de beste persoon verdwenen is.
upcoming gigs van Bareknuckle:
Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse
Dat zeg je in een eerder discussie over spul waar "Made in China" opstaatHeb weinig meer info als dat ik zeker ben dat ze handgemaakt zijn in China. Ik ben in de fabriek geweest maar ik ben geen techneut. Alles ziet er schoon en netjes uit maar als er op een buis staat "made in China" wordt ik toch voorzichtig, hoewel ik al 15 jaar in Azië woon en werk...........
The only difference between tattooed people and non-tattooed people is that tattooed people don't give a shit that you don't have tattoo's
Topic opgeschoond, nu stoppen met flame wars.
Ik buig voor niemand. Ik heb een slechte rug.
Te koop: Cort Actionbass , zie advertentie!
mod-edit; bericht opgeschoond.
Favorieten/bladwijzers