Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1088 van 1797 EersteEerste ... 8858898810381078108610871088108910901098113811881588 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 10.871 t/m 10.880 van 17961
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Ik vind het toch verdomd moeilijk te zien op zo'n slechte foto. Het enige wat mij zou triggeren zijn de stickers op de HB's.
    Volgens mij klopt de positie van de potmeters niet helemaal, degene die het dichts bij de stoptail zit zou zich verder naar links moeten bevinden, (zit altijd "voorbij" de stoptail maar zit er nu iets voor) verder meen ik geen nibs te zien op de foto
    Laatst gewijzigd door sideburns; 10 september 2012 om 14:38 Reden: Spelling

Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

de jimmy page slagplaat in combi met de stickers is ook een duidelijke no-no (+ de trussrodcover text) de te witte inleg en de kleur van de burst die niet voor komt bij de JP serie
    life sucks and then you die

Standaard

Voor de Music Man liefhebbers:

http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?...ails&id=162191

Dit is geen Limited Edition Silhouette, enkel een koffer van een limited edition. De 2007 limited edition 2007 heeft de kleur blue dawn (heul anders dan deze) en een 2007 inleg bij de twaalfde fret. Geen twijfel dus, maar gewoon fout.
    Music Man, Custom 77, Orange, ENGL, Kool & Elfring.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jze Bekijk bericht

Dit is geen Limited Edition Silhouette, enkel een koffer van een limited edition. De 2007 limited edition 2007 heeft de kleur blue dawn (heul anders dan deze) en een 2007 inleg bij de twaalfde fret. Geen twijfel dus, maar gewoon fout.
    Goed opgemerkt JZE en helemaal correct!
    PAS Custom Guitars, Music Man, Gibson, Schecter, Ibanez, Mesa Boogie, Engl, TC Electronic, Ultimate Ears, Fisher Amps
    Incoming: Siggery Custom Shop 7-string
    My band Panic Attack (DT Tribute): http://www.youtube.com/user/panicattackband

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jze Bekijk bericht

Klopt als een bus! Dat had deze man man toch mogen weten als ik zijn website bekijk???
    Veni, Vidi, Vagina..., hij kwam en zag dat het kut was

Banned

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spirit Bekijk bericht
    En wie trapt daar nou in, eerst betalen, en als ze genoeg bestellingen hebben, gaan ze je spullen bestellen.
    En sorry, maar die meuk op MarktPlaats die jij ziet, is wel de meuk uit China die jij ons nu probeert aan te smeren.
    Dacht dat meeste webwinkels betaling vooraf vragen en hoe weet je dat dze man dat doet ? Je schijnt er veel verstand van te hebben en ik ben de laatste om jullie iets te verkopen uit China want ik heb totaal geen belang bij Nederland en helemaal niet bij mensen zoals jij met je vooroordeel ( Ik weet verder niets van die verkoper maar ken wel veel mensen en bedrijven met succes in China hun producten laten maken. Philips en Sony zijn ook oplichters ? doen grootschalig productie in China om over het Amerikaanse icoon Apple maar te zwijgen. Wordt volwassen man ben je wel eens verder als Spanje geweest ?

Senior Member

Standaard

Er is een verschil tussen een Chinees product en Chinese rommel. Jij vergelijkt Chinese rommel gitaren met Chinese producten die gewoon goed zijn (ipad of zo). Daarnaast heb je bij een winkel zekerheid als je iets vooruit betaald. Kvk nummer, gebruiksvoorwaarden, 14dagen en bedenk tijd ga zo maar door een adres.

Als je uit goedvertrouwen een particulier 250 euro geeft op marktplaats lijkt mij de kans significant groter dat niks krijgt en de beste persoon verdwenen is.
    upcoming gigs van Bareknuckle:
    Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
    Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse

Member

Standaard

Heb weinig meer info als dat ik zeker ben dat ze handgemaakt zijn in China. Ik ben in de fabriek geweest maar ik ben geen techneut. Alles ziet er schoon en netjes uit maar als er op een buis staat "made in China" wordt ik toch voorzichtig, hoewel ik al 15 jaar in Azië woon en werk...........
    Dat zeg je in een eerder discussie over spul waar "Made in China" opstaat
    The only difference between tattooed people and non-tattooed people is that tattooed people don't give a shit that you don't have tattoo's

Moderator

Standaard

Topic opgeschoond, nu stoppen met flame wars.
    Ik buig voor niemand. Ik heb een slechte rug.

Te koop: Cort Actionbass , zie advertentie!

Banned

Standaard

mod-edit; bericht opgeschoond.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten