Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1087 van 1797 EersteEerste ... 8758798710371077108510861087108810891097113711871587 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 10.861 t/m 10.870 van 17961
    Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

met een flinke boog omheen lopen zulke gasten.

Banned

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marco v Bekijk bericht
    Ik gebruik marktplaats regelmatig voor mijn zoektocht naar een nieuwe gitaar.
    Er zit veel troep tussen, maar regelmatig kom ik mooie dingen tegen.
    Maar waar zoek jij je nieuwe gitaar dan Pootao?
    Ik woon zoals je in mijn profiel kunt lezen in Thailand en heb veel vrienden in China omdat ik daar gewerkt heb waar ik voor 250 US$ een op maat gemaakte gitaar kan laten bouwen met een solid wood maple top en ik koop van een vriend in Korea mijn pick-ups en laat die naar mijn specificaties maken die dan gewoon naar China of hier gestuurd worden of naar mij en de plaatselijk Thaise radioboer kan heel mooi solderen en schema's lezen dus ik koop Alpha's of CTS en alles wat meer nodig is en voor nog geen 10 dollar is mijn elektronica geregeld. Geen fake logo's in de headstock.
    Acoustisch koop ik ook altijd in China en ik weet waar ik prachtige gitaren kan kopen voor een prikkie en alles solid wood.
    Verder nog een vriend in Viet Nam die goede gitaren bouwt waar ik soms wat koop; heb net een Strat model gekocht voor weinig geld die ik hou of doorverkoop maar versturen naar Nederland is te duur en het gezeik met douane is voor mensen die in Nederland wonen echt heel vervelend.
    Wat ik in China koop zijn de gitaren die in Nederland voor 3 x mijn prijs in Euro's verkocht worden. Ik doe een beetje wat London City ( geloof dat ze zo heten ) doet die laat ook in China bouwen en als je goede QC hebt kun je veel besparen. Verder geloof ik niet in Marktplaats omdat ik veel te veel meuk zie en ik nog 1 vriend in Nederland heb die 30 eigenbouw super gitaren heeft staan, allemaal gebouwd met Allparts duurste onderdelen en bijna allemaal in Custom shop kwaliteit en prachtig afgewerkt die hij voor heel kleine prijsjes aanbood maar die met prijzen van soms € 400,- nog te duur waren om te verkopen aan Nederlandse te zuinige gitaristen.
    Als ik heel soms wat verkoop gebruik ik eBay in USA of Duitsland omdat men daar nog geld wil betalen voor een goed instrument maar ik ben geen handelaar dus verkopen is een uitzondering en als ik al verkoop is het aan mensen in Thailand dus geen problemen. Als ik naar mijn vriend in Viet Nam ga neem ik altijd een paar gitaren mee en hang die bij een vriend in Bangkok en binnen 2 dagen is alles verkocht voor zoveel dat ik mijn reis eruit heb en zelf ook nog een gitaar heb
    Hoop dat dit je vraag beantwoord.
    Als iemand overigens iets uit China wil hebben kan ik wel helpen met adviezen hoe te handelen, want het vraagt wat handigheid maar niet allemaal tegelijk graag !

Vriendelijke groet
    Mark
    Laatst gewijzigd door Pootao; 10 september 2012 om 01:19 Reden: spelfauten

Banned

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spirit Bekijk bericht
    Houd me tegen, houd me tegen.... OMG als er groene tape op had gezeten hé.

http://link.marktplaats.nl/593467955
    Heb even op zijn site gekeken hij doet gewoon wat veel mensen doen maar als ik dan kijk wat je bij hem betaald voor bij voorbeeld een goede Android tablet Cube U30GT dan betaal ik 195 US $ wat toch goedkoper is als € 259,- Ik weet dat dit niet helemaal hier hoort maar in de discussie past het wel hier met excuses aan de webmaster.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pootao Bekijk bericht
    Heb even op zijn site gekeken hij doet gewoon wat veel mensen doen .
    Hij doet inderdaad wat veel mensen doen, de boel oplichten. Dat bedrijf is hier al redelijk vaak langs gekomen in dit topic. Als je zijn echte naam, of de naam van het bedrijf op Google/Twitter/Facebook zoekt, kom je vrijwel alleen negatieve berichten tegen.
    En wie trapt daar nou in, eerst betalen, en als ze genoeg bestellingen hebben, gaan ze je spullen bestellen. Want meneer gaat echt niet één gitaar of één Tablet over laten komen.

En sorry, maar die meuk op MarktPlaats die jij ziet, is wel de meuk uit China die jij ons nu probeert aan te smeren.

1 vriend in Nederland heb die 30 eigenbouw super gitaren heeft staan, allemaal gebouwd met Allparts duurste onderdelen en bijna allemaal in Custom shop kwaliteit en prachtig afgewerkt die hij voor heel kleine prijsjes aanbood maar die met prijzen van soms € 400,- nog te duur waren om te verkopen aan Nederlandse te zuinige gitaristen.
    En die vriend woont toevallig in Opperdoes? Als dat zo is, hebben we het over de hofleverancier van MarktPlaats wat betreft meuk.
    Laatst gewijzigd door spirit; 10 september 2012 om 06:54

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Waarom wordt er zoveel over advertenties op Marktplaats gepraat ? Is toch niet echt de plaats waar je serieus naar een gitaar gaat zoeken ?
    en vervolgens een heel verhaal over gitaren laten maken in heelverwegergens...

Ik denk dat ik en de meeste anderen hier voorlopig toch maar Marktplaats blijven afstruinen
    Ik kreeg vier maten solo, maar heb ze niet gebruikt.

Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

...Verder geloof ik niet in Marktplaats omdat ik veel te veel meuk zie ...
    Het bestaat toch echt hoor..

Marktplaats is toch een prima plek om een leuke gitaar te vinden. Dan heb ik het dus over de 'normale' merken waarvan iedereen met een beetje verstand de waarde goed kan bepalen. Bij zelfbouw is dat al een stuk lastiger, want wat is het waard? Moet zeggen dat ik zelf die advertenties al meteen oversla...
    Music Man, Custom 77, Orange, ENGL, Kool & Elfring.

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bass blom Bekijk bericht
    Hij zet er toch eerlijk bij dat de koffer niet origineel is?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bass blom Bekijk bericht
    Ik vind het toch verdomd moeilijk te zien op zo'n slechte foto. Het enige wat mij zou triggeren zijn de stickers op de HB's.

Senior Member

Standaard

Ik heb een gevalletje twijfel bij deze advertentie: http://muziek.marktplaats.nl/effecte...fta_ind=1&fs=1 .

De verkoper beweert dat de fuzz goed werkt. Gisteren langs geweest; pas na aandringen 'mocht' het apparaat getest worden. De fuzz geeft bij aansluiten op een stereo afwisselend storende brom, knetters, tikken en soms(!) statische ruis af. Als de fuzz uit staat, dus. Volgens mij is het kreng dus gewoon niet in orde, maar de testsituatie was niet perfect. Zelf testen is in altijd een aanrader, maar zeker in dit geval.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten