welke akkoorden ken je? (welkom trouwens)
Hi Salvador
De discussie is giga afgedwaald. Of te wel Off Topic. En ik ben daar voor to blame. Ik erken dat je voorzichtig moet formuleren op een forum om te zorgen dat het allemaal een beetje te doen blijft.
Het gebruik van smilies heeft ertoe geleid dat mensen even een zinnetje typen en er dan maar een smiley achter zetten. Geen boodschap meer zonder smiley.
Ik vind dat een beetje onzin en heb daarom nooit smilies gebruikt. Aanvankelijk omdat ik niet wist hoe, en vervolgens omdat ik het dan allemaal een beetje een 'lief dagboek' gehalte vind krijgen....
Schrijf nou maar gewoon wat je vindt en zorg dat je een ander met wat respect behandelt, dan ben je al een aardig eind op weg.
Vanzelf pas ik die regel ook op mijn eigen posts/berichten toe.
Het melige gedoe over mij en het gebruik van smlilies is dan ook erg melig vooral en (sorry dus) ik kan me voorstellen dat dat een beetje verwarrend is.
Ik begin gewoon opnieuw:
Hi Salvador, hartelijk welkom! Gemeend. Ook zonder smilies.
Vriendelijke groet, Gus
upcoming gigs van Bareknuckle:
Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse
helaas mag je maar 8 smilies in een bericht gebruiken.
![]()
Daar heb je goed over nagedacht Gus.![]()
ALLES IS VERKOCHT!
Heb je al een accoordenboek? Misschien vind je het ook online. A majeur is drie vingers in dat ene vakje, zet je de wijsvinger een vakje terug op de B snaar, de snaar naast de dunste, dus de tweede snaar, dan heb je de A mineur.
Favorieten/bladwijzers