De faded komen idd met een gigbag, maar dit is geen faded denk ik.
Het kan inderdaad kloppen wat Sinner1980 zegt, en dat er in sommige periodes geen case bijzat.
De faded komen idd met een gigbag, maar dit is geen faded denk ik.
Het kan inderdaad kloppen wat Sinner1980 zegt, en dat er in sommige periodes geen case bijzat.
Mooie Les Paul hier op de Fleabay. Ik kan niet beoordelen of origineel is, en dus of ze die fikse prijs waard is, maar mooi is ze zeker.
http://www.ebay.com/itm/1958-Gibson-...06%26rk%3D1%26
It's not how many notes you play, you just have to play the right ones! Like Freddie Green pumping great rhythm...Les Paul over Freddie Green.
Wat is goede craquelé toch duur he...![]()
"In God we trust, all others pay cash."
Dit is een beetje een kruising van een twijfelaar en een tip:
- 1968 Gibson ES-330
De gitaar lijkt gemodificeerd te zijn naar een linkshandige setup. Dus aardig wat beschadigingen. Wat zou de prijs ongeveer zijn nu hij zo toegetakeld is?
Ja, die heb ik al vele malen langs zien komen. Ik schat zo ergens tussen de 1500 en de 2000 als de originele pups en pots er nog inzitten. En daarna terugbouwen naar rechtshandig en een refin... helaas wordt het nooit mooi als je het in transparant wallnut of een andere transparante kleur wil...
It's not how many notes you play, you just have to play the right ones! Like Freddie Green pumping great rhythm...Les Paul over Freddie Green.
Mooi ding, jammer van die modificatie... In deze staat denk ik dat een bedrag rond de 2000 rechtvaardig is.
Ik vind het wel vreemd dat de koper niet vermeld dat de gitaar omgebouwd is tot lefty, is toch wel duidelijk te zien op de foto's.
En de P90's zijn vervangen door humbuckers, het is een late jaren '60, met de neckjoint op een zwakke plek (doordat de ES330 volledig hol is, werkt die hals als een enorme hefboom, en drukt die in de top. Je kunt quasi om de 5 jaar naar een gitaarbouwer gaan voor een neckreset.
triest die bieders.
maar ook kansloos die vraagprijs![]()
Oww klopt! 't is inderdaad een 330. Had ik overheen gekeken. Dan is de vraagprijs inderdaad fors overdreven![]()
Favorieten/bladwijzers