Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 262 van 866 EersteEerste ... 162212252260261262263264272312362762 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.611 t/m 2.620 van 8652
    Senior Member

Standaard

Mag ik je vragen waarom je naast de fuel tank ook nog een onespot gebruikt? Met jou hoeveelheid pedalen zou het toch alleen met de Fueltank moeten werken?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rooker Bekijk bericht
    Mag ik je vragen waarom je naast de fuel tank ook nog een onespot gebruikt? Met jou hoeveelheid pedalen zou het toch alleen met de Fueltank moeten werken?
    Fuel tank is voor 5 pedalen, dus dat red ik niet helemaal.
    De onespot is voor de Deja Vibe.
    Rock on amigos!

Senior Member

Standaard

Koch Studiotone switch vervangen door eigen brouwsel channelswitch voor de Mesa Boogie Maverick. Heerlijk zo'n plug & play board.

Love is patient, love is kind. Love comes through every time.
    Always protects, hopes and trusts. Keeps on believing and it never gives up.
    ----------------------------------------------------------------------------------------
    voorlopig niets meer te koop...

Senior Member

Standaard

Yeahh gave set, zoals altijd weer Fragedallic! Jij bracht me wel de inspiratie voor mijn board

Zojuist ook uit de dynamite stal:
    "Till I Cadillac"

Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons

Senior Member

Standaard

Yeahh gave set, zoals altijd weer Fragedallic! Jij bracht me wel de inspiratie voor mijn board
    leuk om te horen Mr. D.
    Je hebt er zekers iets moois van gemaakt! like a BOSS!
    Love is patient, love is kind. Love comes through every time.
    Always protects, hopes and trusts. Keeps on believing and it never gives up.
    ----------------------------------------------------------------------------------------
    voorlopig niets meer te koop...

Senior Member

Standaard

Gelukkig is die boss crap niet van dynamite zelf
    upcoming gigs van Bareknuckle:
    Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
    Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fragedallic Bekijk bericht
    leuk om te horen Mr. D.
    Je hebt er zekers iets moois van gemaakt! like a BOSS!
    Klonk het ook maar like a Boss..

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Buzzel Bekijk bericht
    Gelukkig is die boss crap niet van dynamite zelf
    Dat dus, maar de chorus en delay zijn te pruimen
    Is nog een brownie onderweg, zal daarna wel even een kiekje van mijn eigen maken
    "Till I Cadillac"

Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sandert1978 Bekijk bericht

Hierbij mijn bijdrage in de vorm van mijn Pedaltrain 2, met in de mountain brackets een Carl Martin power supply(zelfde dimensies als pp2).

De gitaren beginnen in de Dunlop GCB95 wah---> Vox Satchurator---> Ibanez TS9 tubescreamer---> MXR mc401 Line driver/booster---> Boss DD5 D Delay---> Boss RC3 Looper. Los erbij heb ik de footswitch van de Fender Blues Dlx en een Boss TU12 welke in de stereo van Boss DD5 zijn signaal krijgt. Nu staan de beiden Boss'en in de keten, maar ik heb ze zo geplaatst dat ze makkelijk samen in de effectsloop van de amp te zetten zijn.

Ik ga nog een beetje experimenteren met de volgorde.
    Even een vraagje... Ik heb een pedaltrain 1 besteld.. En zit daar dan een setje matereaal bij om de powersurply aan de onderkant te monteren? Of moet je dat nog appart kopen?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rooker Bekijk bericht
    Even een vraagje... Ik heb een pedaltrain 1 besteld.. En zit daar dan een setje matereaal bij om de powersurply aan de onderkant te monteren? Of moet je dat nog appart kopen?
    Bij pedaltrain zit er steeds een setje bij om de powersuply er onder te monteren.
    4 kleine gaatjes boren en vijzen, zeer simpel.

Senior Member

Standaard

- Gitaar via kabel of draadloos (Line 6 relay G50) --> A/B box --> Banzai New rising sun 2 -->Lehle 1@3 -->tuner of amp
    - Teese RMC 3 in loop van de Lehle (want dat is makkelijker stampen dan de wah eerst helemaal aan te drukken..)

amp send -->true bypass box (met Boss PS-6) -->Fulltone Choralflange -->Eventide timefactor (met boxx footswitch voor extra bedienmogelijkheden) -->amp return

Alle in- en uitgangen in de linker bovenkant (met van die Neutrik klemdingen)

Alleen 1 gek verschijnsel wat ik eerder (met een soortgelijke opstelling) niet gehad heb: als ik via de zender speel gaat alles prima. Speel ik bedraad, dan heb ik een brom in mijn signaal. via proberen ben ik er achter gekomen dat het aan de eerste kabel van het pedalboard zit, dus van gitaar in -->a/b box. Echter, pak ik nu een ander stuk kabel (bijvoorbeeld het stuk kabel wat dienst doet als effect send), dan is diegene de kabel die bromt....raar, tenzij het aan de a/b box zou liggen, maar als ik die met 2 separate kabels aansluit, dan bromt ie niet...kent iemand nog een pedalenplank-goeroe in Brabant of omgeving?
    Laatst gewijzigd door D3nnis; 2 september 2012 om 15:31

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten