Lol.......![]()
Lol.......![]()
Mmm dit al meer... Al kan ik genieten van veel dingen genre pop en rock.
MS
Ik blijf die diezels echt ontzettend lelijk vinden, en toen ik laatst de Hagen probeerde was ik ook niet echt overtuigd over de rocksounds. Misschien dat het bij de einstein wat anders is, maar vooral het middengebied is niet mijn ding. Het cleankanaal was overigens wel lekker en high gain is ook retestrak in die dingen.
Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
Te koop: niets
"Till I Cadillac"
Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons
Ik heb een aantal Diezels geprobeerd (einstein, 4hs en herbert). De Einstein vond ik verreweg de beste en zeker het meest 'rock' van alle Diezels. De Herbert vond ik een metalbak pur sang, met genoeg laag om je bassist te doen janken. De 4HS is veelzijdig, maar erg modern en compressed van klank.
Ik zou de einstein nog weleens willen proberen dan. Ik hoor altijd heel veel lovende reacties over diezel. Dat het echt ultieme amps zijn. Maar toen ik die Hagen probeerde vroeg ik mezelf echt af waarom. Maarjah, het is natuurlijk heel smaakgevoelig wat je zoekt in je sound en wat voor genre je speelt.
Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
Te koop: niets
Mijn brute slaapkamer stack sinds vanmiddag
De kast had ik al een tijdje staan, en toen deze langs kwam op marktplaats kon ik het niet laten..
Wel een leuk ding, in de kast zit momenteel zolang een g12 65 totdat mijn 2x12 kast af is.
Klinkt toch wel volwassen zo! Gaat alleen nog behoorlijk hard, maar met een od pedaal zeer leuk![]()
Bijgaande gedachte: hij is point to point bedraad en dus goed te modden, lijkt me leuk om eens met de soldeerbout in de weer te gaan![]()
"Till I Cadillac"
Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons
mijn stack in de flightcase
![]()
Gitaar: ESP HEX6 V, LTD KH602 Silverburst Heavy Mod, Custom, Orpheo Tone Master
Amp: Marshall 410H + Marshall 1960B Vintage 30 cab
Zo! Rig gister weer gebruikt in de Mezz... Erg plezant!
![]()
Favorieten/bladwijzers