Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1077 van 1797 EersteEerste ... 7757797710271067107510761077107810791087112711771577 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 10.761 t/m 10.770 van 17961
    Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Buzzel Bekijk bericht
    ...

P.s. Er was ooit ergens een ander topic meer voor dit soort vragen, maar die kan ik zo even niet vinden...
    Sorry, ik dacht dat dit het juiste topic hiervoor was

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oranjeaap Bekijk bericht
    Die moet ik nog tegenkomen. Hoe dan ook, wie denkt dat aanschaf- en bouwjaar het zelfde zijn zal wel niet een al te hoog IQ hebben.
    Ik wil ze de kost niet geven

Heb het al een keer mee gemaakt, een serienummer van enkele jaren oud, en maar volhouden dat ie van een recenter bouwjaar is, omdat ze de gitaar toen gekocht hadden. Guitardater erbij, lijst met serienummers van de Fender site, maar geen gelijk krijgen hoor

edit: Hoe vaak hebben we hier op het forum al niet duidelijk moeten maken dat een Koreaanse Squier met een serienummer beginnend met S9***** echt niet uit 1979 komt. Een hoop mensen weten nou eenmaal niet wat die cijfertjes en lettrs betekenen.
    Laatst gewijzigd door spirit; 13 augustus 2012 om 21:19

Member

Standaard

Nog 1 keer dan, gezien de body van de andere simpelweg gekocht was bij "Allparts" en dus absoluut geen Fender is.
    Kan iemand me iets over de echtheid hiervan vertellen(ja marktplaats)?:
    http://link.marktplaats.nl/583092726

Senior Member

Standaard

Ik niet dat de floyd rose origineel is en waarschijnlijk is er extra hout uit de body gehaald zodat de floyd rose er op past. Verder dan dat is de gitaar zoals ie hoort te zijn denk ik. De Dan Smith stratocaster is niet erg geliefd. Over de echtheid valt naar mijn mening niet te twijfelen maar ben geen expert of het gebied van Fender gitaren

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oranjeaap Bekijk bericht
    Ik niet dat de floyd rose origineel is en waarschijnlijk is er extra hout uit de body gehaald zodat de floyd rose er op past. Verder dan dat is de gitaar zoals ie hoort te zijn denk ik. De Dan Smith stratocaster is niet erg geliefd. Over de echtheid valt naar mijn mening niet te twijfelen maar ben geen expert of het gebied van Fender gitaren
    Oh Darn, ik leg het nu voor de honderdste keer uit.

http://link.marktplaats.nl/583092726

Dit is GEEN!!!!!!! Dan Smith Strat, dit is een Fender uit de Dan Smith era en dat is iets heel anders.
    De Echte Dan Smith Strat heeft een vierpunts bevestiging, geen necktilt, kleine 62 headstock met de grote 70's decal erop, gewone 1 volume- en 2 toneknop configuratie en heeft als brug element een Fender X1 pu.

De strat op MP is dus een gewone eenvoudige strat uit de Dan Smith era, wat dus verder niets zegt, dan dat deze strats low budget gebouwd werden en de body soms wel uit 5 delen bestond.
    Voor een origineel exemplaar met koffer kun je rond de E 600,00 vangen.

Een Dan Smith strat in een nette originele staat, met koffer gaat rustig naar de E 1100,00 a E 1250,00
    Laatst gewijzigd door geert1976; 13 augustus 2012 om 23:19

Senior Member

Standaard

En bovendien is het een Kahler trem en geen Floyd.

Standaard

Deze dan, ook leuk:

http://www.speurders.nl/overzicht/mu...105307693.html

Een echte SG (of Les Paul gelet op het jaartal?) van 1961 . Volgens de verkoper weet een kenner wat zoiets waard is...

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Euh... dat is die van Han S hier, onze favoriete tuinkabou... euh moderator. Was ooit een SG-special (kleine slagplaat, P90's, kleine maestro vibrola), maar daar is wel wat aan gemod en aangepast.
    Dit bericht ter lering en vermaak is tot u gebracht met 97% gerecycleerde elektronen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Euh... dat is die van Han S hier, onze favoriete tuinkabou... euh moderator. Was ooit een SG-special (kleine slagplaat, P90's, kleine maestro vibrola), maar daar is wel wat aan gemod en aangepast.
    Aha, dat verklaart het een en ander (plaats van de stoptail, enz). Jammer dat ie niet meer origineel is dan, advertentie is ook nogal summier zo...

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten