Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
anderzijds: de fuckup kan je ook verkopen als het verborgen foutje dat de grote meester on purpose in zijn werk steekt om het de vervalsers extra moeilijk te maken
Daar hou ik het maar op: It's not a mistake, it's a design feature
Bedankt voor de moeite die je in het photoshop werk hebt gestoken. Die ebben-optie lijkt nog niet zo gek, maar dan uiteraard met padouk. Op de macro foto's is het duidelijk te zien. In een rokerig achteraf zaaltje met slechte verlichting zal het praktisch niet te zien zijn

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickenbender Bekijk bericht
Balen van dat foutje Ike.
Gebeurd iedereen, ook ik ging dit weekend de fout in. Bij het op dikte brengen van de kop schoot de frees iets te diep en had nog maar krap 12 mm over.
Maar voor alles is een oplossing en het maakt de plank uniek, jouw creatie. We zijn geen machines dus we mogen wel eens een steekje laten vallen. Worden gewoon twee top plankjes.
Thanks Ben. Ik zie het ook maar als een leerproces. We gaan vrolijk door (in de hoop dat er ooit een keer een acceptabele gitaar uit komt)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door snaarplukker Bekijk bericht
Tja, jammer dat er geen lampje ging branden toen je zag dat je boor boven de rode lijn kwam te zitten.
Ja, inderdaad: STOM!! Het lampje ging niet branden - batterij leeg denk ik

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bass blom Bekijk bericht

nouja, een gratis balpen is ook niet mis
wat doe je ookweer met zo'n ding?
Ja, die heb ik maar weer mooi te pakken. Een originele "JVL Cutting Tools" pen. Voor mij is het een "objet d'art"