Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 21 van 21 EersteEerste ... 11192021
Weergegeven resultaten: 201 t/m 208 van 208
  1. #201
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.610

    Standaard

    Ja, die effecten gaat het ook niet om. Ik zie wel boards waar meer zooi op ligt. Als hij daar blij mee is, prima. Maar dat mengpaneel is onzin. Dat kunnen ze veel beter op de grote tafel in de zaal. Vooral als je microfoon en piano apart in de tafel stuurt.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  2. #202
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.337

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    voor lead de volume opendraaien
    Dat is geen lead, misschien een beetje "openbrekende crunch"...

  3. #203
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2009
    Locatie
    Aalst, Belgica
    Berichten
    959

    Standaard

    Heb nog wat zitten lezen en dit is er allemaal inderdaad erg over. Het lijkt wel alsof iedereen plots de professional is en al jaren in een muziekwinkel werkt. Wie zijn jullie toch in hemelsnaam om te beslissen wat iemand moet doen op vlak van materiaal??? Ik zou zeggen, slotje, ik zie hier het nut niet van in. Moest er een topic bestaan om mij zogezegd op weg te helpen, het zou een volledig omgekeerd effect hebben. Bemoei jullie met je eigen k*trig, blijf van de mijne af. Trouwens, als volgens de overgrote meerderheid toch 'alles op zijn tijd moet komen' moet je ook niet meteen resultaat verwachten. Hoeven jullie ook niet meer constant op refresh te duwen

  4. #204
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 november 2007
    Locatie
    Houten
    Berichten
    161

    Standaard

    Ja zonder krulsnoer heb je bagger geluid idd op gitaar:'). Die JTM 45 is een geweldige amp. Ik zou gewoon die JTM op clean zetten en dan een overdrive voor een randje fixen en nog een tweede distortion of fuzz voor lead. Delay, Reverb en wat modulatie pedaaltjes erbij. Ow ja misschien nog een wah. haal in ieder geval die mixer van je pedalboard af dat is echt onzin.

  5. #205
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2003
    Locatie
    Roosendaal
    Berichten
    954

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door titzenpitzer Bekijk bericht
    Heb nog wat zitten lezen en dit is er allemaal inderdaad erg over. Het lijkt wel alsof iedereen plots de professional is en al jaren in een muziekwinkel werkt. Wie zijn jullie toch in hemelsnaam om te beslissen wat iemand moet doen op vlak van materiaal??? Ik zou zeggen, slotje, ik zie hier het nut niet van in. Moest er een topic bestaan om mij zogezegd op weg te helpen, het zou een volledig omgekeerd effect hebben. Bemoei jullie met je eigen k*trig, blijf van de mijne af. Trouwens, als volgens de overgrote meerderheid toch 'alles op zijn tijd moet komen' moet je ook niet meteen resultaat verwachten. Hoeven jullie ook niet meer constant op refresh te duwen

    Grotendeels mee eens....begint een non-discussie te worden.....slotje mods?
    Koch Multitone 100 watt, inclusief flightcase: 600 euro

  6. #206

    Standaard

    Props voor Ijselrobo dat 'ie een betere pedalenbak heeft, in plaats van die onhandige zelfgemaakte plank.
    Niets tegen zelfbouw, zeker niet, maar z'n nieuwe plank is gewoon handiger qua afmetingen, onieda?


  7. #207

    Standaard

    Eens met slotje, alle bruikbare tips zijn voorbij gekomen en de kritieken werken niet echt motiverend.

    Gitaarspelen is boven alles gewoon nog steeds de coolste hobby op aarde. Geen wedstrijd van beste gear/knowledge.

  8. #208
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.600

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lennytien Bekijk bericht
    Geen wedstrijd van beste gear/knowledge.
    Pardon?! We zijn niet voor niets gitaristen!!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top