Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 248 van 866 EersteEerste ... 148198238246247248249250258298348748 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.471 t/m 2.480 van 8652

Standaard

Ben het er mee eens dat ruis en de irritatie daaraan per persoon verschilt. Ik denk alleen dat je de genoemde voedingen en een adapter niet met elkaar kan vergelijken. Dat heeft totaal niks met prijs te maken...maar meer met noodzaak van meerdere geïsoleerde uitgangen. Heb je het nodig, koop je een flinke voeding, zo niet, dan niet...of je blijft 15 pedalen voeden met een paar adapters. Keuzes...

Wel moet ik zeggen...ik heb nu al jaren een Voodoo Labs PP2+ en nog steeds last van ruis...maar dat ligt aan de aard van de pedalen. Een muff ruist nou eenmaal...zo ook een drive en distortion achter elkaar. Zet daar nog een compressor voor en je hebt helemaal een feestje. Maar zolang ik er mee om kan gaan en niemand het verder merkt...lekker belangrijk toch. Tijdens het spelen hoor je het niet en als je niet hoeft te spelen zet je je volume dicht...stilte.
    Voor mij is die voeding alleen handig omdat ik er bijna alles mee kan voeden, Pink Flesh, Phase90, CrunchBox, RAT, BD2, CE2, DD2, TU2...alleen m'n DMM en wireless ontvanger niet.

Denk dat het sowieso allemaal persoonlijk is...of het nou met irritatie, professionaliteit of de portemonee te maken heeft.

Standaard

Leuk bord Jeroen!

Hoe bevalt die Riot?

Senior Member

Standaard

Update qua volgorde/wissel
    met quasi-crappy iPhone foto's:

De SD-9 en Ottava Magus heb ik gewisseld vanwege kabeltjes/logistiek en om even met volgorde te spelen:
    de SD-9 kan ik vanaf mijn gitaar bijregelen, en de ODR-1 en Ottava Magus zitten ACHTER het patchpunt. Een volumepedaal regelt dus de gain/volume van de overdrive en de (octave) fuzz, maar fungeert als 'master' voor de SD-9.

Suhr Shiba is er toch af, omdat ie te duur was voor wat ie deed (beetje Mid-humpy/bumpy TS-taken, of boost voor de SD-9). Daarvoor in de plaats de Nobels ODR-1, natuurlijk weer beetje TGP/HRI-hype, maar het was echt een schnäppchen zoals de Oosterbuur zegt.
    En voor dat geld (en prijsklasse erboven) krijgt hij gewoon een 'prima' van me.
    Ik zocht eigenlijk een Danelectro CTO-1 (die ik OOK ooit had..), maar de Nobels kwam voor een zacht prijsje langs gehuppeld.. Ach jeh, het blijft een hobby

Dan mijn Blue(s) board (momenteel in de 'loop' van de Pedaltrain, achter de SD-9 en een Boss Volumepedaal, maar voor de Nobels, Catalinbread en Arion):

gewoon losse dingetjes in een Xenos dienblad, die ik makkelijk opberg als ik 'mag' stofzuigen en die ik simpelweg in mijn gigbag mik als ik buitenshuis speel en geen zin heb de Pedaltrain mini mee te slepen.
    De Blues Breaker is nieuw, en is los van de (kleine?) hype gewoon een fijn ding voor jazz, fusion, rock/blues en mijn manier van spelen.
    ... en het is 'instant Gravity / Who do you think I was' ...

De Vox klinkt om de een of andere reden beter achter alleen de SD-9, dan toen ik de Shiba en/of de ODR-1 ook voor de wah zette. SD-9 zit voor de wah, Nobels en fuzz zitten erachter.
    TC Flashback is een eigen verkochte/teruggekochte pedaal.

7 van de 10 keer ben ik gewoon blijer met een low gain drive + delay, dan met een envelope filter, phaser en octave fuzz...
    gek eigenlijk..
    Laatst gewijzigd door Nitefly7; 13 juli 2012 om 17:24
    Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
    Te koop: ...

Senior Member

Standaard

Ik ben hier nu mee aan het klooien

In de Line Booster ga ik waarschijnlijk mijn rebote delay inbouwen (zit nu een Xotic EP Booster in). En de Phaser 55 heeft nog wat probleempjes: http://www.newtone-online.nl/forum/i....html#msg50410
    Laatst gewijzigd door HaroldA; 13 juli 2012 om 19:29

Senior Member

Standaard

Je zit zelfs met de foto te klooien. Althans, hij verschijnt niet op mijn scherm.
    Te koop: ENGL Blackmore top + ENGL 412 Standard cabinet + Z5 footswitch

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Comfortably Daniel Bekijk bericht
    Leuk bord Jeroen!

Hoe bevalt die Riot?
    Thanks!

Riot blijft te gek, voor welke versterker je hem ook gooit.
    ----

// City Of Life //

Senior Member

Standaard

Hoe gebruik je 'm eigenlijk? Low gain zo te zien, doe je dat over een overdrive kanaal? Ik heb 'm zelf ook, gebruik 'm met een flinke dot meer gain :-)

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JohnLord Bekijk bericht
    Je zit zelfs met de foto te klooien. Althans, hij verschijnt niet op mijn scherm.
    Ah, de Tapatalk hosting ligt plat zo te zien. Dan maar op m'n eigen server!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MjS Bekijk bericht
    Hoe gebruik je 'm eigenlijk? Low gain zo te zien, doe je dat over een overdrive kanaal? Ik heb 'm zelf ook, gebruik 'm met een flinke dot meer gain :-)
    Ben ik trouwens de enigste die bij de riot altijd de tone knop trapt als ik het pedaal aan zet?
    upcoming gigs van Bareknuckle:
    Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
    Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Buzzel Bekijk bericht
    Ben ik trouwens de enigste die bij de riot altijd de tone knop trapt als ik het pedaal aan zet?
    misschien wel de enige
    of je de enigste bent, daar ken ik je niet goed genoeg voor
    ...sorry

on-topic: die 'middle knob' bij de Suhr pedalen is interessant gekozen, en hoewel ik nooit 'mis schopte', heb ik af en toe zittend wel eens de door jou bedoelde knoppen bij de Riot en Shiba geraakt.
    nooit heel serieus, en staand nooit een probleem..
    maar op zich wel herkenbaar !
    Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
    Te koop: ...

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten