Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1062 van 1797 EersteEerste ... 6256296210121052106010611062106310641072111211621562 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 10.611 t/m 10.620 van 17961

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Die Wil , altijd in voor een grap.

Standaard

Verzenden 6,75 E, best redelijk toch?
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kapepper Bekijk bericht
    Niet de bedoeling om opnieuw de hele boel open te gooien ivm de handelaar die ondertussen al een paar keer is gepasseerd in dit topic maar dit lijkt me allesbehalve een 100% originele fender XII...
    nu ja ze is al verkocht....

http://www.tfoa.eu/the_store/index.p...id=35651&sl=NL
    Hier nog een (ook al verkocht, je zal er maar ingestonken zijn) http://www.tfoa.eu/the_store/index.p...oduct_id=33748

Citaat uit de tekst: excellent- condition, harness is change, otherwise original, including original mohca finish, there is some wear and tear but all within reason, someone tried to make it a 4bolt in the past but repaired it back nicely

Ik zie inderdaad een paar extra gaten in de body...., maar vreemd genoeg niet in de hiel v/d hals. Mijn conclusie: Hals en body horen niet bij elkaar, dus alles behalve "original".

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spirit Bekijk bericht
    Hier nog een (ook al verkocht, je zal er maar ingestonken zijn) http://www.tfoa.eu/the_store/index.p...oduct_id=33748

Citaat uit de tekst: excellent- condition, harness is change, otherwise original, including original mohca finish, there is some wear and tear but all within reason, someone tried to make it a 4bolt in the past but repaired it back nicely

Ik zie inderdaad een paar extra gaten in de body...., maar vreemd genoeg niet in de hiel v/d hals. Mijn conclusie: Hals en body horen niet bij elkaar, dus alles behalve "original".

je begint dan inderdaad te twijfelen aan zowat alles wat dar te koop staat.
    er zullen wel goede stukken tussen steken maar je kan er nooit zeker van zijn dat of er niets iets aan scheelt

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

TFOA, breek er me de bek niet van open... Oh wacht, doe maar wel:

Ook eens naar daar gereden met een goeie kameraad voor me voor een oude Martin, ook voor piet snot. Werd uitdrukkelijk gezegd dat ze volledig origineel was, tot en met de frets aantoe... Nu weet ik wel dat in de jaren '60 Martin een klein akkefietje had met Levin, maar niet dat

- de hals bij de body gehouden werd met 2 keilbouten (langs de buitenkant, dwars door de hiel)
    - een actie van 7mm @ 12e fret normaal was (nee hoor, neckreset is totaal niet nodig)
    - losse bracings toch die speciale optie waren voor die percussieve klank wanneer je op de gitaar tikt
    - frets en een toets die eruitzien als "the Ypres Salient anno 1917" standaard zijn...
    - kwastlak, want een afwerking met ribbels klinkt beter
    ...

En dan staalhard beweren dat dat allemaal zo hoort... Mensen, wees gewaarschuwd!
    Laatst gewijzigd door Mr.Fingers; 8 juli 2012 om 10:28
    Dit bericht ter lering en vermaak is tot u gebracht met 97% gerecycleerde elektronen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

Senior Member

Standaard

http://muziek.marktplaats.nl/snaarin...r-mustang.html

Omschrijving zegt mustang, body zegt strat. Logo niet te vinden op de headstock en wat er geburt is met het verven, god knows.

Gejatte strat die ff snel overgespoten is om het te camoufleren? Of gewoon een moderne blackburst?

Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

hahaa, dat slaat echt nergens op

Senior Member

Standaard

Vreemde headstock zogezegd...
    Kan ook een Sunn Mustang body zijn, dat is een stratmodel body.

Senior Member

Standaard

Das iig geen fender hals :P

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten