Hier nog een fanatieke 1-spot gebruiker. Gewoon road worthy hoor! Neem al ruim 5 jaar voor niets een backup 1-spot mee...
Hier nog een fanatieke 1-spot gebruiker. Gewoon road worthy hoor! Neem al ruim 5 jaar voor niets een backup 1-spot mee...
M'n band: www.wearedeanmoore.com
Heb je met een one spot 5 jaar garantie? Volgens mij niet. One Spot is een plastic adapter, Voodoo Lab / Burkley zit in een robuuste metalen behuizing. De betrouwbaarheid schuilt dus deels in behuizing en gevoeligheid van externe factoren door shielding en isolated uitgangen. Dat een One Spot goed functioneerd geloof ik wel maar dat het beter kan is duidelijk lijkt mij.
En nu weer pica's?![]()
Wat heb je aan garantie als je met een kapot apparaat op het podium staat? Volgens mij moet je enorm je best doen om een 1-spot kapot te krijgen. Het nadeel van een losse adapter is wel dat hij los is en niet vast (en beschermd) op je pedalenplank staat ...
Wat is daar het nadeel van? Je kunt hem toch ook vastmaken met een tie-wrap o.i.d.?
Precies, maar dat zal echt niet nodig zijn. Een onespot -of aanverwante- is lichter dan de energie die nodig is deze uit het stopcontact te trekken.
Wat betreft ruis: ik heb mijn onespots -en powerall- echt nog nooit horen ruisen, ook niet in vergelijk met mijn fueltank junior. Wel heeft de onespot in welgeteld één situatie -een op alle vlakken professioneel ontworpen podium (voor wat dat waard is dus)- brom opgeleverd die meteen verholpen was door gebruik van de fueltank.
Dus nogmaals lieve mensen: zolang de onespot storingsvrij werkt in je setup is er geen enkele legitieme reden, behalve gas, deze te vervangen door iets onnodig duurs.
Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.
Helemaal niets maar daarom heb je een backup toch! Een langere garantie geeft aan dat de fabrikant vertrouwen heeft in zijn product. Dit was trouwens een reactie op een ander forumlid, en op deze manier trek je mijn uitspraken uit zijn verband. Plastic versus metaal.
Verder heeft de aanschaf van een Burkley, Cioks of Voodoo Lab niets met GAS te maken maar met kwaliteit en betrouwbaarheid. Nee hoor roepen jullie dan, de One Spot doet het al jaren goed op mijn plank. De One Spot is gewoon een goedkoop alternatief voor mensen die geen geld hebben voor een professionele voeding. Kom maar, kom maar....
If it ain't broken, don't fix it. Zolang een 1-spot werkt zonder grote risico's tot uitval en geen nare bijgeluiden produceert, is er idd geen enkele reden voor een dure voeding. Het gaat erom dat je ongestoord (in meerdere opzichten dus) kunt optreden met het materiaal wat je hebt. En dat kan ook met een 1-spot. En ook met een Boss adapter, zoals ik dat al doe sinds ik een elektrische gitaar heb.
Favorieten/bladwijzers