Ik hoop zo goed mogelijk naar het origineel
Ik heb net mn freesbak afgesteld om de top af te schuinen op ongeveer 2 graden. Als het goed is houd ik dan bij de langste hoorn een paar millimeter over om ook daar de carve uit te halen.
Trouwens, had je mijn vraag nog gezien op jouw PRS buildthread? Ik ben namelijk wel benieuwd of jou gitaar niet wat kopzwaar is met die pallisander neck. Mijn stuk pallisander voor de neck weegt namelijk behoorlijk wat, dus ik ben een beetje bang dat de gitaar uit balans raakt.
Thanksarjanb01
Mooie stukken hout, mooie stripe in de top! Een jb en een paf pro van sd is ook een mooie optie, zeker als je ze combineert met een 5 standen schakelaar! Ik blijf het project volgen!Ik ben helemaal verliefd op de top!
Had tot nu toe nog niet met een gevlamde top gewerkt en dat moet er natuurlijk een keer van komen!
Maarehm.... geen 5 standen schakelaar voor deze boy! Ik vind ze niet prettig tijdens het spelen. Te veel keuzemogelijkheden in een knoppie![]()
En een paar jaar terug speelde ik tijdens optreden op mn oude strat met een witte slagplaat en t optreden ging super.... maar na een tijdje begonnen er mensen naar me te wijzen en moeilijk te kijken... snapte er niks van....
Tot ik naar beneden naar mn gitaar keek! Mn witte slagplaat was helemaal rood geworden van het bloedDe bloed vlekken liepen zo over mn schoenen en op het podium.... Bleek dat ik mn duim dus op de een of andere manier flink had opengehaald aan de 5 standen schakelaar
![]()
Voor mij dus geen 5 standenknoppie, maar een heerlijke 3 standen lp-schakelaar met een push-pull tone knop voor de coilsplit
Favorieten/bladwijzers