WOW! prijs is vast... alsof iemand lager zou kunnen/willen bieden, dat zou heiligschennis zijn!
nounounou dit mag je niet missen, sjees wat een tekst
http://link.marktplaats.nl/573402488Soms zijn er (goedkopere) gitaren die dankzij toevalligheden in het produktieproces beter zijn dan je op grond van de specificaties zou mogen verwachten.
Te koop een Tokai Love Rock uit 1981 (1978-1982, Golden Era of Japanese Vintage). Tabacco sunburst, nitro lak. Klasse hout. This one rocks!!!! Braziliaans rosewood toets en Honduras mahonie en solid maple top. Fijne hals, replica van LES Paul '59. Near mint conditie. Mooie afwerking. Upgraded met kwaliteitselektronica (500 kOhm, point to point) en vintage PAF humbuckers van Dimarzio met shielded bedrading. Professioneel afgesteld, speelt als boter). Zonder versterking is te horen dat er nog meer uit deze gitaar te halen valt: niet alle resonanties worden door de huidige humbuckers opgepakt. Upgrade met nog betere Dimarzio's, Lindly Fralins ed. is een goede optie. Op verzoek kan ik nog wel een upgrade uitvoeren. Evenaart een hedendaagse GIBSON reissue Les Paul, maar dan wel met een echte vintage tone & feel.
Ik doe hem weg om plaats te maken voor een oude vintage Tokai topmodel, maar die kost dan ook bijna 3 duizend euros. (perfectie virus).
Orginele hardware (pots, print + gotoh PAF) wordt gratis meegeleverd.
Foto's volgen binnenkort.
![]()
Een tokai voor 3000? Die moet ik nog voorbij zien komen.![]()
Het leven heeft geen zin.
Maar ik toevallig wel.
Maarten van Roozendaal.
Alleen klinkt de gitaar die hij weg doet ook als een topding. In zijn woorden dan he. Vraag me af hoe hij weet wat voor palissander en mahonie er in verwerkt is.
Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.
Mischien wil hij van een standaard naar een Custom , of een ES http://www.ebay.co.uk/itm/Tokai-Japa...item43aa03b87a , of 1 met een mooi topje.
Er zijn wel tokais die qua specs dichterbij een echte '59 Les Paul komen dan enige gitaar die Gibson ooit later gemaakt heeft. Zijn moeilijk te krijgen en veel geld waard. Dat deze brazilian rosewood heeft en honduras mahonie geloof ik persoonlijk geen zak van.
Favorieten/bladwijzers