Jaap :')?
mijn PB waar ik dus nog graag een chorus bij wil hebben, kan de tap tempo er gewoon naast!
![]()
Gibson Studio LP '94 Ebony - '04 Fender CIJ strat - '08 Fender BAJA tele - Alvarez - H&K Edition Tube 20th anniversary
ah! Het vermoeden was er al dat je mij niet bedoelde
! Was even de kluts kwijt
! Zwaar tentamen gehad zojuist waar 't wel aan zal liggen
!
@ madman: heb ik pas op gespeeld: het geluid was prima maar ik ben bang dat ik 'm binnen de kortste keren kapot heb getrapt!
Gibson Studio LP '94 Ebony - '04 Fender CIJ strat - '08 Fender BAJA tele - Alvarez - H&K Edition Tube 20th anniversary
Ik heb er zelf pasgeleden een gekocht omdat ik er een chorus bij wou hebben voor niet veel geld. Het geluid is zeker goed te doen, en die behuizing is van staal, behoorlijk stevig gebouwd iig!
Mijn pedalboard
Boss TU3 output 1>Boss DS2>Line 6 FM4>Boss Slicer>Ibanez Wh10v2>Visual Sound Jekyll&Hyde>Boss FV50L>Coron Phaser>Line 6 Verbzilla>Line 6 DL4
Boss TU3 output 2>Apogee Gio>Macbook Pro
Laatst gewijzigd door Rakker; 28 juni 2012 om 10:50
Nice! Zojuist, via youtube, voor het eerst kennis gemaakt met de Slicer. Wat een vet apparaat! Hoe is die GIO? Wat doe je ermee (naast opnemen)?
Eigenlijk alles behalve opnemenHet belangrijkste wat ik er mee doe is Shimmer, en daar overheen dan weer EHX Freeze achtige dingen, filters, modulatie, maar ook effecten voor mijn vocals, samples triggeren, soms zelfs synth spelen met mijn voet... Van alles! Dit alles gaat vanzelfsprekend niet door mijn amps maar rechtstreeks de PA in.
De Slicer is inderdaad echt ontzettend tof! Als je een beetje in de soundscape achtige dingen zit voegt het echt een hele nieuwe dimensie toe.
Favorieten/bladwijzers