The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
http://gitaarpodcast.nl/
thx luke, die bouw is goed gelukt, ben er blij mee
hier meervisuals & sound
De gibsons en strats zijn wat jaloers maar mochten voor een keer niet op een collectie foto:
Dit is de zelfbouw afdeling. Heb voor een keer bijna alle modellen in huis die ik heb ontworpen. alleen de Duchess Bass, de Twang King en de Supreme Tux ontbreken.
tegen de muur:
- rode Thin King Deluxe (Duesenberg P 90's)
- Three Tone Joker (Gibson P90)
- Two Tone Thin King (SD Classic HB's)
- Bling King (Valco ri P90's : beste pups die ik heb)
- Nostrat (57-62 vintage fender setje)
- Zip-e-Dee-Doo-Daa box (chinees squier pupje)
- Servant Sinner (Gibson P 90's)
- BobKing Bass (Steffsen Pbass pu)
- Thin King Olive (Epi HB setje)
op de grond:
- Stratotone H44 copy/tribute (originele Hershey bar)
- Sonic Blue tele copy (Steffsen Seatsniffers special setje -aanrader!)
- Cabronita copy (TV Jones Powertron)
- Guttlin Goliath (Gibson P 100)
![]()
Seatsniffers![]()
Let je even niet op, mis je zomaar een paar Gut's. Zo langzamerhand mogen wij spreken van een oeuvre in fifties shades? Goed werk man, love the olive color van de stratotone.
niet bekend met de Seatsniffers? Toch zowat Europa's strafste roots / rockabilly band. Ze zijn er jammer genoeg onlangs mee gestopt. Die pup is ontworpen door de gitarist van deze band, vandaar dus ...
edit: at pepe, thx
no shit, het gebeurt wel es dat ik denk, shit, waar is die gitaar, aan wie heb ik ze uitgeleend of ligt ze in het repetitiehok of erger: koffer van de auto sinds het optreden van vorige week ...
nee, nooit van gehoordergens zit er ook wel een cowboy* in mij, maar niet met zulke muziek bezig.
* uber sweet memories eind jaren 70 aan mijn dual showman met 2 x 15 inch JBL's en dan met een strat clean![]()
mocht er ooit weer 1 bij komen dan is het een rooie![]()
Favorieten/bladwijzers