Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 227 van 866 EersteEerste ... 127177217225226227228229237277327727 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.261 t/m 2.270 van 8652
    Senior Member

Standaard

ja ik breng hem binnenkort wel weg, maar intussn ga ik maar op zoek naar een waardige opvolger.

Senior Member

Standaard

Jeetje... Gisteren kwam ik er met een flinke klap achter wat een tonesuck er plaats vindt in mijn board.
    Het signaal is een stuk zachter en er gaat een aardige dosis hoog uit mijn signaal.

Dit is mijn board:

Uploaded with ImageShack.us

Gitaar --> Boss FV-500H -->(tuner out naar de tuner) --> Dunlop CryBaby --> MXR Supercomp --> Ibanez TS9DX --> T-rex Mudhoney --> TC-Electronix Vintage Tremolo --> T-rex Reptile --> EHX Memory Man Hazarai.

Ik had mijn volume pedaal, delays en tremolo in de effects-loop, maar omdat dit de amp keuze toch redelijk beperkt ben ik dit een tijdje aan het proberen.
    Eigenlijk zijn alle pedalen gebufferd (denk ik) behalve de T-rex pedaaltjes.
    Vandaag ga ik eens proberen of ik duidelijkheid kan krijgen welke pedaaltjes het meeste wegsnoepen. Vooral dat het signaal een stuk zachter wordt staat me niet aan.

Toch maar een looper ergens inbouwen?

Senior Member

Standaard

Eventjes je Dunlop wah TB'en, klaar is Kees....

Senior Member

Standaard

Je hebt gelijk. Zojuist even de Wah uit de Chain gehaald en ja hoor, prima sound. Niks geen verval, mooi hoog er nog in. Nou eventjes mijn wah TB'en...

Senior Member

Standaard

....en dat is een fluitje van een cent: http://stinkfoot.se/archives/546

Haal die buffer er ook maar gelijk uit. Daarna heb je een prima wah.

Senior Member

Standaard

Ik heb inderdaad de hele buffer er uit gesloopt en meteen maar en led er bij in gedaan. Weg tonesuck en welkom nooit meer vergeten wah uit te zetten
    upcoming gigs van Bareknuckle:
    Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
    Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse

Senior Member

Standaard

Vandaag wezen shoppen voor een stemapparaat. Korg is dood. Heel erg jammer, maar 't is niet anders.

Ik heb ook de Pitchblack Poly geprobeerd maar die reageert ontzettend traag, heeft de helft van de tijd niet door als je maar 1 snaar probeert te stemmen. De Boss reageert veel sneller en fijner. Bovendien, en dit is heel belangrijk, is de TU3 op dit moment zo ongeveer de enige tuner op de markt met een buffer, en die blijk ik toch best hard nodig te hebben.

Anyway, laatste tijd begon ik ook enorm te gassen op een Mudhoney. Toch niet tevreden over de Danelectro CoolCat, en toen zag ik dat zowel Kashmir als Neil Finn gebruik maken van de Mudhoney. Wel erg duur, maar ik zag op marktplaats een wel erg mooie deal. Mudhoney voor 75, 4 T-Rexjes bij mekaar voor €250. Maar daar is iemand anders mee vandoor gegaan.

Goed, bij Schreeven dus voor stemapparaten gekomen. Ik overwoog ook om een TB tuner te kopen en dan iets van een buffer erbij, zoals een T-Rex Tonebug Overdrive. Die heb ik vervolgens vergeleken met de Mudhoney. Maar de Pitchblack Poly viel tegen, en de Pitchblack hadden ze niet. TU3 beviel gewoon goed, en heeft een buffer.

En toen kwam-ie: korting. Jaap ging eens kijken wat-ie kon doen voor beide pedalen. Het blijft een hoop geld, maar het is een mooi bedrag geworden dus ik heb ze gewoon allebei genomen.
    Laatst gewijzigd door FruscianteFan; 25 juni 2012 om 18:28

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door XTZ Bekijk bericht
    Jeetje... Gisteren kwam ik er met een flinke klap achter wat een tonesuck er plaats vindt in mijn board.

...

Boss FV-500H -->(tuner out naar de tuner)
    Signaal passief splitten is ook nooit zo'n goed idee ...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Signaal passief splitten is ook nooit zo'n goed idee ...
    Idd!

Als de compressor zoals je zegt idd niet tru bypass is, kun je het volumepedaal er beter na zetten, probleem opgelost.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan Bekijk bericht
    ...

En toen kwam-ie: korting. Jaap ging eens kijken wat-ie kon doen voor beide pedalen. Het blijft een hoop geld, maar het is een mooi bedrag geworden dus ik heb ze gewoon allebei genomen.
    Wat was er mis met de pitchblack poly?
    Gitaar: Fender '72 Dlx Gflake
    Amp: JCA 20H+24s
    Pedal: Ep - Pitchblack - Riot - Dl-8

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten