wij the slaughter zoeken nog een bassist!

we maken deathmetal. beetje in de richting van at the gates, the black dahlia murder enzo.

we oefenen wel in zevenhuizen, klein beetje uit de slinger maar toch.
de drummer en gitarist komen uit rotterdam de zanger uit zoetermeer en ik uit gouda.

ik hoor graag van je!!