Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 222 van 252 EersteEerste ... 122172212220221222223224232 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.211 t/m 2.220 van 2514
    Senior Member

Standaard

Hopla!

Standaard

Lekker strak!
    Heb je deze Pod al eens naast een 11R kunnen houden?
    Screw you guys, I'm going home!!!!

Tankman
    Guest

Standaard

Netjes! Hoe is de Pod Pro HD? Ik twijfel ten eerste of ik tot iets dergelijks over wil gaan en ten tweede tussen de Pod HD Pro en de 11R.

Senior Member

Standaard

De verschillen tussen de 11R en de POD zijn m.i. marginaal. Vooral het feit dat AVID totaal niet scheutig is met updates, de 11R bijna 200 euro duurder is en er een (midi-)floorboard bij moet die niet plug & play is zoals de FBV dat wel is, heb ik voor de POD gekozen.
    Ook zijn de effecten net iets dieper te editen dan van de 11R.

Tankman
    Guest

Standaard

Ok. Voor wat voor muziekstijlen gebruik je de Pod?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tankman Bekijk bericht
    Ok. Voor wat voor muziekstijlen gebruik je de Pod?
    Top 100, dus alles. Maar ik gebruik 'm niet zoals de "typische" top-100-gitarist 'm zou gebruiken, dus niet bij ieder nummer een ander geluid/ ampmodel. Gewoon 4 kanalen - 3 ampmodels waar ik alles mee doe.

Tankman
    Guest

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dml Bekijk bericht
    Top 100, dus alles. Maar ik gebruik 'm niet zoals de "typische" top-100-gitarist 'm zou gebruiken, dus niet bij ieder nummer een ander geluid/ ampmodel. Gewoon 4 kanalen - 3 ampmodels waar ik alles mee doe.
    Dat lijkt me ook de meest ideale manier om hem te gebruiken. Ik ga hem eens een keer uittesten.

vraagje

Mn 10HE rack krijgt een nieuwe bestemming. Dus even snel van alle rommel die ik nog had liggen een 8HE rackje gebouwd... Ging sneller dan wachten op reacties van aanbieders van racks op de diverse internet merkten...

Aan de achterkant zit de ENGL midi switcher en die wordt door dezelfde adapter gevoed als de Intellifex. Het fijne is dat deze adapter een lossen stekker heeft die ik zo in mn powerdistributer kan prikken... Geen stekkerdozen dus in mn rack!
    Laatst gewijzigd door Nocki; 21 juni 2012 om 18:45

Standaard

Dit rackje komt in de kerk te staan. 11r voor gitaar en V-amp pro voor bass....

Er zit een kastje in waarmee phantompower voor mn midi pedaalt maak...

Standaard

mmm. Het ziet er naar uit dat ik zoveel over de 11r speel dat mn mooie rackje en CAA 2x12 overbodig raakt... Ik speel er haast nooit meer op en dat is best zonde. Ik denk er over om alles te verkopen en een mooie Mesa/Boogie mark IV in hardwood neer te zetten ofzo :-)
    Dan hou ik gelijk nog wat geld over...

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten