Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
Te koop: ...
Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
Te koop: ...
Klinkt lekker, de gitaar past perfect in een rock coverband waarbij je veel verschillende nummers speelt. (clean werk ala one u2 tot enter sandman metallica)
Beetje als een strat, maar dan met humbuckers (zijn overigens wel te splitten maar doe ik nooit). Klinkt hierdoor wat dikker, je mist wel wat twang maar hij doet het heel redelijk. Zeker in de tussenstandjes instand knopfler enzo. In de brug lekker fel maar toch vol.
Wil nog wel eens een setje single coils proberen om te kijken hoe dat gaat.
Gitaar zelf is van top kwaliteit.![]()
"Till I Cadillac"
Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons
beste amp die er is!(voor mij)
Gitaar: ESP HEX6 V, LTD KH602 Silverburst Heavy Mod, Custom, Orpheo Tone Master
Amp: Marshall 410H + Marshall 1960B Vintage 30 cab
Mijn 'stack' in volle actie. Het werkt echt heel goed zo, en het lijkt alsof het laag van de gitaar wat beter doorkomt als mijn torentje op de grond staat of, zoals hier, op de riser voor de drums.
Ik heb het onderste luidsprekerkastje laatst 6 cm dieper gemaakt en aan de bovenkant van wat latjes voorzien zodat de Cube er ook echt stabiel op kan staan.
![]()
Aaron Stonebeat
Mijn nieuwe band: Eddy Current & The Field
Stonebeat's gitaargeknutsel in beeld: http://aaronstonebeat.mijnalbums.nl/
Favorieten/bladwijzers