Yep, zelfde hout, zelfde hardware, zelfde finish.
Het enige verschil zijn de serienummers![]()
Yep, zelfde hout, zelfde hardware, zelfde finish.
Het enige verschil zijn de serienummers![]()
Ik heb de eerste body eens gewogen. Was wel benieuwd hoe zwaar hij nou zou zijn: 2300 gram. Niet licht voor een thinline maar, volgens mij, redelijk t.o.v. een full tele body. Gelukkig zit ik er meestal bij
De "versierselen" zijn ook besteld: Slagplaat en binding white pearl, dots MOP. Zo'n grote plaat pearl van Guitarsupplies kunnen gemakkelijk twee thinline slagplaten uit worden gehaald.
![]()
Laatst gewijzigd door Ike57; 8 juni 2012 om 08:22
Zo te zien komt er een aardig forse slagplaat op deze tele's? Wel een beetje zonde, want wat zijn die topjes mooi zeg! Maargoed, persoonlijk dingetje, ook met slagplaten ben ik zeer benieuwd wat het resultaat zal worden.
Te koop:
Hughes & Kettner Duotone 100W buizentop
Kool & Elfring 2 x 12" cabinet (Celestion Vintage 30)
Blackstar DistX buizendistortion in goede staat, incl adapter
Valt wel mee Koen.
Bovendien vind ik de slagplaat van de Thinline één van de mooiste die ik ken.
Die topjes lagen al een paar jaar op zolder (in het donker om verkleuren tegen te gaan) te wachten op een goede bestemming. Schitterend spul dat padouk en het ruikt ook nog lekker tijdens het frezen
Hieronder even een mockup met de mal voor de slagplaat:
Het slagplaatmateriaal is binnen. Er kunnen ruim 2 slagplaten uit één zo'n stuk.
![]()
Helemaal eens met Rizz! Worden erg mooie dingen, Ike.
Tee.
Tee.
Te koop: Continental resonator cone, 9 1/2 inch. Nieuw.
Thanks mannen!
Ik zal me vandaag eens bezig houden met de slagplaten. Moet nog even dubbelzijdig plakband halen om de op de mal te plakken.
Als ik het goed heb worden de randen in facet gefreesd? Ik heb een freesje dat 45 graden kan frezen. Iemand een idee of dat een goede/normale hoek is voor zoiets?
op facebook bestempelde ik die slagplaat (zwart op vintage geel) onlangs als gay maar dit gaat er wel uber kickass vet gaaf uitzien vermoed ik![]()
Favorieten/bladwijzers