Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 21 van 72 EersteEerste ... 1119202122233171 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 201 t/m 210 van 717

Standaard

Het is nu inderdaad een wat kleinere groep geworden maar dat geeft wel extra tijd om 'm eens goed aan de tand te voelen. Ik heb er in ieder geval veel zin in. Tot vanavond!

Senior Member

Standaard

Poeh, ik ben net thuis van werk, van 10.30 tot 21.00 uur bezig geweest.
    Hoe is het daar geweest, of zijn jullie nog aan de gang?

Standaard

Hoi Tristan,

De mannen zijn net weg. Ik mag wel zeggen dat het een leuke en verassende avond was. Ik denk dat de meesten toch wel onder de indruk waren van de technische kennis van Max (die letterlijk en figuurlijk overweldigend was ;-) maar ook de pure kwaliteit van de verschillende sounds. Peter liet een paar prachtige Jazz tunes horen waarmee behoorlijk duidelijk werd wat de doelgroep is van dit apparaat.

We hebben je wel gemist maar speciaal voor jou heeft Henri nog een video proberen op te nemen voor de wat meer revolutionaire filter sounds. Ik ben in ieder geval weer helemaal blij want we hebben toch weer een keer een erg leuke forum meeting gehad en elkaar persoonlijk tijdens een gear meeting ontmoeten is gewoon het leukste wat er is (in mijn optiek).

Ik wil met name iedereen dan ook hartelijk bedanken voor hun bijdrage aan deze leuke meeting!
    Laatst gewijzigd door tnijland; 9 juni 2012 om 00:06

Senior Member

Standaard

Nou, klinkt goed, ik ben heel benieuwd (sjonge hoe vaak ik dat al wel niet heb getikt hier).
    Zeker, had er graag bij geweest omdat zulke dingen ook in mijn optiek eigenlijk zowel het leukst als het meest leerzaam zijn als je het dan toch over gear hebt, waar zo'n gitaarforum in grondzin voor bedoeld is.

Standaard

Nou Tristan, zie het maar gewoon als overmacht. Soms zit het mee en soms zit het tegen...

Ik denk overigens wel dat je er goed bij had gepast qua gezelschap ;-)

Senior Member

Standaard

Haha, inderdaad, op het werk zat het dan ook nog eens lekker tegen, maar dat vond ik eigenlijk niet eens erg, soms heb je dat gewoon.
    Ja, vast wel toch, misschien een keertje een andere keer als ik ook aan de PedalPro ben of als mijn Pedalboard af is..
    Waarschijnlijk dat ik wel ergens in Juli een dagje pak om naar Den Haag af te reizen.
    Lijkt me leuk jullie persoonlijke bevindingen over de PedalPro een beetje te lezen.

Standaard

Zelf heb ik weinig opgenomen maar gelukkig had Henri nog een camcorder meegenomen. Afijn, om het jullie niet te onthouden nog een paar korte clipjes die ik met een handheld microfoon tussendoor heb opgenomen.

http://soundcloud.com/theo-nijland/s...8-juni-vintage

Het Jazzy spel is afkomstig van Peter die lekker relaxed wat zat te luisteren en tegelijkertijd zat te spelen.
    Laatst gewijzigd door tnijland; 9 juni 2012 om 11:22

Standaard

Het was erg leuk en gezellig gisteren Theo, erg bedankt voor de gastvrijheid en uitstekende verzorging! Erg leuk ook om Henri te onmoeten en dat allemaal in jullie eigen Salland! Zit Gerben ook op het forum btw?

Maar ok, de pedal pro dus, dat apparaat is zonder enige overdrijving echt 'something else'! Max kan al zeer gepassioneerd uitleggen waarom de pedal pro nou zo goed is, het apparaat zelf spreekt uiteindelijk toch vooral voor zich, wat een absolute en onbetwistbare top kwaliteit! Als ik alleen al hoor hoe goed die camcorder sound is, ik ben echt onder de indruk! Ga ik dan toch weer met een rack slepen.....?

Tristan, je moet dat ding echt een keer gaan horen.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Standaard

Nou Peter, het genoegen was geheel wederzijds en de avonden worden zo langzamerhand te kort. Maar ik ben wel heel blij dat jullie het ook leuk leken te vinden. Onze gezamenlijk passie voor muziek zorgt ervoor dat grenzen vervagen hetgeen leidt tot nieuwe vriendschap en kennissen. Ik vond het echt heel erg fijn dat jullie er allemaal waren.

De Pedalpro is denk ik wel een blijver want ik heb persoonlijk nog nooit iets beters gehoord. Een reden is misschien ook wel dat er zo'n goede preamp en distortion aan boord zitten waardoor je eigenlijk niet eens een eigen preamp nodig hebt. Voor Jazz players is het mischien wel het mooiste apparaat ter wereld. Maar ook het concept dat je gewoon een pre-loop die in serie staat in combinatie met een parallelle analoge post-loop is gewoon erg goed. Ik hou van mijn GT Trio preamp met af en toe van een goede reverb en ik kan nu per preset iedere mogelijke combinatie kiezen (ik vind die Lexicon galm ook nog steeds erg mooi ;-). In vergelijking met mijn oorspronkelijke Lexicon MPX G2 is het nu nog een stuk beter geworden en daar ben ik heel blij mee.

Ik werk zelf al jaren in de high-tech informatica en herken talent en een kwalitatief produkt inmiddels van een afstand. Dit is echt een produkt en ontwerper om serieus rekening mee te houden. Het grappige is toch wel dat dit zo'n typisch apparaat is wat waarschijnlijk inderdaad alleen bij de echte pro's zal landen die open staan voor "analoog, maar dan sterk verbeterd". Ik had zelf een tijd geleden niet verwacht dat er nog een bedrijf zou zijn om in de "tijd is geld" en de crisis periode zou proberen werkelijk het beste te maken wat er mogelijk is op analoog gebied. Maar ja, je zag en hoorde het zelf. Max is gewoon een techneut (net als die Cliff van Axe-Fx) die zich geen moer aantrekt van marketing & sales.

Innovatie is gewoon sterk verbonden met motivatie, inzet en doorzettingsvermogen. Ofwel, Nederland heeft er nu echt een prachtig produkt bij dat zich (qua analogie) bij Ernst Flieck, Marble, Koch en buitenlandse produkten zoals de Axe-Fx kan aansluiten.
    Laatst gewijzigd door tnijland; 9 juni 2012 om 21:50

Senior Member

Standaard

Amen!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tnijland Bekijk bericht
    Hoi Tristan,

De mannen zijn net weg. Ik mag wel zeggen dat het een leuke en verassende avond was. Ik denk dat de meesten toch wel onder de indruk waren van de technische kennis van Max (die letterlijk en figuurlijk overweldigend was ;-) maar ook de pure kwaliteit van de verschillende sounds. Peter liet een paar prachtige Jazz tunes horen waarmee behoorlijk duidelijk werd wat de doelgroep is van dit apparaat.

We hebben je wel gemist maar speciaal voor jou heeft Henri nog een video proberen op te nemen voor de wat meer revolutionaire filter sounds. Ik ben in ieder geval weer helemaal blij want we hebben toch weer een keer een erg leuke forum meeting gehad en elkaar persoonlijk tijdens een gear meeting ontmoeten is gewoon het leukste wat er is (in mijn optiek).

Ik wil met name iedereen dan ook hartelijk bedanken voor hun bijdrage aan deze leuke meeting!
    Hier sta ik 100% achter, overweldigend, verrassend, onder de indruk, prachtige jazz tunes van Max en Peter, pure kwaliteit, doelgroep, (vintage) revolutionair, Tristan gemist (opnames komen binnenkort!), leuke forum-meeting (understatement!).

Tja, wat kan ik hier nog voor zinnigs aan toe voegen....

Ik vond het een mooi apparaat, en vond het geweldig om te zien en horen hoe Gerben, Max en Peter er fantastische geluiden uit haalden. Max' enthousiasme was erg aanstekelijk, maar het werd mij te technisch op een gegeven moment.
    Ik denk ook niet dat de PedalPro aan mij besteed is, maar daar was deze meeting dan niet voor bedoeld.
    Het enige wat ik (min of meer bewust) gemist heb is de Pedal pro voor de Custom Audio OD100 te testen, maar ik heb me graag opgeofferd zodat Max en met name Peter lekker konden experimenteren e.d. Peter moest per slot van rekening uit f*cking A'Dam naar the almighty Salland! komen.

Theo, mooie veranda!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten