Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1056 van 1797 EersteEerste ... 5655695610061046105410551056105710581066110611561556 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 10.551 t/m 10.560 van 17961
    Senior Member

Standaard

http://www.speurders.nl/overzicht/mu...=25&q=epiphone

Vanavond voor jan lul naar Leimuiden gereden om deze gitaar aan te schaffen, maar onverrichte zake huiswaarts gegaan.

De body van de gitaar is krom, daardoor is de actie zo hoog, dat je er feilloos mee pijl en boog kunt schieten, maar voor de rest is de gitaar onbespeelbaar.

De verkoper hier op gewezen, maar die hielt zich compleet voor den domme.
    Hem aangegeven dat hij dit toch echt in zijn advertentie had moeten zetten en aangegeven dat ik voor Jan Lul naar Leimuiden ben gereden, kreeg als reactie "ik zie wel wie er nog verder reageert".

lekker dan, meneer wenst overigens E 225,00 voor de gitaar te ontvangen, wat die echt niet waard is, hij is leuk voor decoratie, meer niet.

De Epi betreft een Koreaan/Chinees

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hendriks Bekijk bericht
    http://link.marktplaats.nl/566511151 , hoop gelul , deze serie was toendertijd de budget serie en zat niet tussen de AVRI en de standaard in.
    Te vergelijken met de HW1 .
    Heren ik heb de tekst van de ad gewijzigd. De california zit kwalitatief tussen de avri en standard in. Ik heb een avri gehad en heb de standard en california nog steeds en moet bekennen dat ik als ik uit die drie koos ik altijd de california koos. Vooral na de upgrade met de custom shop 69 pickups. Kwalitatief vindt ik de california strat een van de fijnste strats waar ik ooit op gespeeld heb.
    What to play or what not to play. Thats the question!

Senior Member

Standaard

Ik vind het bij die gitaren nog steeds raar dat ze een plastic nut hebben terwijl er made in usa op staat. Het ziet mij er gewoon uit als een made in mexico hals. En dat zal het ook nog wel kunnen zijn ook volgens vele mensen.

Voor de rest, ik vind het een mooie gitaar en ik denk dat ie zeker fijner is dan een american standard. Maar het is en blijft wat mij betreft een budget model en voor 900 euro kan ik ook wel een echte avri met nitrocellulose lak en tweed case etc. op de kop tikken met een beetje mazzel.
    Laatst gewijzigd door freakystyle; 5 juni 2012 om 23:46
    Ik was nieuwsgierig

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Fout, die california is een in Mexico gemaakte Fender, geassembleerd in de USA. Er zijn geen USA-fenders met een zwarte trussrodopening (de allereerste reeks van de Highway one uitgezonderd).
    Dit bericht ter lering en vermaak is tot u gebracht met 97% gerecycleerde elektronen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

Senior Member

Standaard

Ah.. dat dacht ik al.

Al doet fender zelf ook anders geloven. Zij zeggen dat ze gemaakt zijn in USA gespoten in mexico en geassembleerd in USA.

Dat verhaal leek me al een beetje raar inderdaad doordat de hals er precies zo als die van een mexicaan uit ziet.
    Ik was nieuwsgierig

Senior Member

Standaard

Het maakt weinig uit maar Wiki zegt er dit over.
    Ik vond het wel een goed concept, een avri lakken in Ensenada en dan weer in elkaar zetten in de USA. D'r is een wet die zegt dat je het land van assemblage als herkomst op het product mag zetten.
    Wat een beetje een misser was is de poly lak. Mexico doet wat minder ingewikkeld over cellulose dan California maar waarschijnlijk waren de machines in Ensenada not set up voor nitro. Aan de andere kant, we doen nu wel zo spannend over nitro maar 15 jaar geleden speelde dat nog niet zo, dat poly een uitvinding van de duivel was.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Het maakt weinig uit maar Wiki zegt er dit over.
    Ik vond het wel een goed concept, een avri lakken in Ensenada en dan weer in elkaar zetten in de USA. D'r is een wet die zegt dat je het land van assemblage als herkomst op het product mag zetten.
    Wat een beetje een misser was is de poly lak. Mexico doet wat minder ingewikkeld over cellulose dan California maar waarschijnlijk waren de machines in Ensenada not set up voor nitro. Aan de andere kant, we doen nu wel zo spannend over nitro maar 15 jaar geleden speelde dat nog niet zo, dat poly een uitvinding van de duivel was.
    Als het nou echt een avri was die poly gelakt werd in mexico was het inderdaad een goed idee. Maar het is geen avri die poly gelakt is.
    Ik was nieuwsgierig

Standaard

Is een Mex, geen usa. Wanneer je het sr nr. checked komt dit terug:

Guitar Info
    This guitar is from the California Series of electric guitars and basses
    assembled in Mexico with American parts
    made at the Ensenada Plant (Fender), Mexico
    in the Year(s): 1997 - 1998

Standaard

http://link.marktplaats.nl/566133526
    Probeer je namaakprodukten te verkopen, maak je zo'n domme fout in het engels...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Unforgiven Bekijk bericht
    http://link.marktplaats.nl/566133526
    Probeer je namaakprodukten te verkopen, maak je zo'n domme fout in het engels...
    Die kerel en zijn 'bedrijf' is sowieso grote bagger. De helft van zijn gitaren zijn Chinese counterfeits, de andere helft zijn gitaren die gewoon elders op het internet(buitenlandse website) te koop staan voor 200 euro minder.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten