Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1050 van 1797 EersteEerste ... 5055095010001040104810491050105110521060110011501550 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 10.491 t/m 10.500 van 17961
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pff Bekijk bericht
    Zou ik ook maar doen als je geen sterk tegenargument hebt,De discussie ging over mensen die een gitaar verkopen met een logo maar maar er eerlijk bij zeggen dat het om een copy gaat,Mensen die een copy verkopen als zijnde een orginele is een ander verhaal
    Joh, niet om het één of ander, maar voor mijn gevoel, ben je nu aan het zeuren om het zeuren.

Zodra je ergens een merknaam van een ander op plakt, al dan niet vermeld in je verkooptekst, dat het een kopie betreft, ben je gewoon niet goed bezig.

Ik heb mij hier één keer aan bezondigd, terwijl ik op de achterzijde van de headstock duidelijk copy had gegraveerd.
    Ik doe het dus NIET meer.
    En ik kreeg hier ook op het forum er een forse schop onder mijn kont voor.
    Dus ga ook niet lopen zeiken om vriendjespolitiek en elite gelul.

Standaard

Ha ha aan het trappen zonder enige onderbouwing,beetje omgekeerde wereld.Citeer:Als iemand besluit zn hele verzameling 70ies Tokais te verkopen met opgeplakt Gibson logo's etc.Sorry hoor maar als je deze zin niet begrijpt,maak je jezelf alleen maar belachelijk.
    Het punt is,dat jullie jezelf tegen bleren,Aan de ene kant een goede copy met als voorbeeld een Tokai met opgeplakt Gibson logo wordt gedoogd,anderzijds een minder goed copy met Gibson logo is not done en moreel verwerpelijk,Dus snobistisch,denigrerend en schijnheilig
    In beide gevallen is het voor Gibson een doorn in het oog,juist de goede kopieen.
    En hoezo chinese brol de meeste kopieen worden tegenwoordig in China gemaaktvan erg goed hout,mahonie en essen ,check de classic vibes van Squier de bassen,strats en tele's made in China

Hier nog 1 keer goed lezen ok?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spirit Bekijk bericht
    Leg jij dan aan die aardige meneer van de douane op Schiphol maar eens uit dat je de merk shirtjes, broeken en schoenen die je in Alibabaland hebt gekocht tijdens je vakantie, gekocht zijn als copie, terwijl er toch een merk op staat.... Zeker weten dat je ze daar achter mag laten.

Dus het is niet "pas een probleem als een copie als echt verkocht wordt". Het is een probleem dat er een naam op staat/merk op staat wat het niet is.

Je bent nu alleen recht aan het praten wat scheef is. Je mag geen gebruik maken van een merk, ook al zet je er bij dat het geen echte is.
    Jullie zijn echt vermoeiend,Die shirtjes staan totaal los van deze discussie,Alles wat ik hier aangeef heeft betrekking op een gitaar met logo,die niet als orgineel wordt verkocht,Je komt hier binnenbleren,maar je weet niet eens waar de duscussie over gaat,Je lult je op deze manier alleen maar meer klem

Senior Member

Standaard

Jullie zijn echt vermoeiend,Die shirtjes staan totaal los van deze discussie,Alles wat ik hier aangeef heeft betrekking op een gitaar met logo,die niet als orgineel wordt verkocht,Je komt hier binnenbleren,maar je weet niet eens waar de duscussie over gaat,Je lult je op deze manier alleen maar meer klem
    Ik denk in dit geval dat je alleen maar jezelf nu aan het klemlullen bent.
    En je vermoeid mij nu eigenlijk ook een beetje.

Standaard

Merkenexperts, een kennis van me is deze advertentie van een USA Telecaster op marktplaats tegengekomen. Is dat zuivere koffie? Het ontbreekt mij aan de expertise.
    Aaron Stonebeat
    Mijn nieuwe band: Eddy Current & The Field
    Stonebeat's gitaargeknutsel in beeld: http://aaronstonebeat.mijnalbums.nl/

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    Joh, niet om het één of ander, maar voor mijn gevoel, ben je nu aan het zeuren om het zeuren.

Zodra je ergens een merknaam van een ander op plakt, al dan niet vermeld in je verkooptekst, dat het een kopie betreft, ben je gewoon niet goed bezig.

Ik heb mij hier één keer aan bezondigd, terwijl ik op de achterzijde van de headstock duidelijk copy had gegraveerd.
    Ik doe het dus NIET meer.
    En ik kreeg hier ook op het forum er een forse schop onder mijn kont voor.
    Dus ga ook niet lopen zeiken om vriendjespolitiek en elite gelul.
    Weet niet hoor maar volgens mij zitten we nu allemaal te zeuren,Enige waar we het over eens zijn is dat een copy niet als orgineel verkocht kan worden,Mijn ergenis is dat jullie een onderscheid maken tussen een goede copy en minder goede, bv een Tokai met Gibson logo ,die wel gewoon als Tokai wordt verkocht (dus niet als orgineel Gibson),dat wordt dan gedoogd en dan is er niet zon hele ophef over ,omdat het een goede copie is en omdat het een Tokai is,Is het er 1 uit China met Gibson logo , en er wordt ook vermeld dat het geen orgineel is ,Dan is er een hele ophef en wordt er gedreigd etc ,dat is nogmaals snobistisch,denigrerend en schijheilig

Senior Member

Standaard

Nu ga je weer een post aan halen waar niemand een touw aan vast kan knopen.

Als jij nog steeds denkt dat een Tokai met Gibson decal hier gedoogd wordt, ben je zelf niet zo heel goed in beprijpend lezen.

Er zijn hier hele discussies geweest over dat soort dingen. Een er van was bv of een "echte" vd Haar nou wel of géén skunkstipe zou moeten hebben. Een andere ging bv. over een RebelRelic waar een Fender decal op geplakt zou zijn. Ga dan aub niet zeggen dat het gedoogd wordt.

Nog even voor de duidelijkheid in Jip en Janneke taal, zodat pff het ook kan lezen

Kopie, verkopen als kopie met "kopie" op de headstock= OK
    kopie, verkopen als kopie, met "merknaam" op de headstock= niet OK
    Kopie, verkopen als echt, met óf zonder "merknaam" op de headstock= niet OK

De eerste zal niemand een probleem mee hebben, de andere 2 wel en worden hier veelal vanzelf gemeld.

Kom jij nu eens (zonder zo'n onberijpelijke post van jezelf aan te halen) met een goede onderbouwing waarom je volgens jou wél een kopie met merknaam als nep zou mogen verkopen.

Senior Member

Standaard

Niet om het een of ander, maar van de 85 posts die je op dit forum geplaatst hebt, staan er ruim 50 van in dit topic, waarin je alleen jezelf aan het verdedigen bent, of bezig bent goed te praten wat fout is. Dus ..., waar hebben we het over.

Einde discussie wat mij betreft, je staat in mijn negeerlijst.

Senior Member

Standaard

Wat een gedram
    upcoming gigs van Bareknuckle:
    Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
    Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spirit Bekijk bericht
    Niet om het een of ander, maar van de 85 posts die je op dit forum geplaatst hebt, staan er ruim 50 van in dit topic, waarin je alleen jezelf aan het verdedigen bent, of bezig bent goed te praten wat fout is. Dus ..., waar hebben we het over.

Einde discussie wat mij betreft, je staat in mijn negeerlijst.
    Dat jullie er geen touw aan vast kunnen knopen zegt meer over jullie ,idd einde discussie

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten