Prachtig, ik zou inderdaad terugsturen
"Lullo, m'n opa is in de kampen omgekomen... Hij is van de wachttoren gevallen"
vriend van mij heeft deze "gewonnen. maar nemen jullie zon risico, zonder fotos sereinummer etc??
http://www.ebay.de/itm/ws/eBayISAPI....:X:RTQ:DE:1123
Hahahahaha
Ik heb dit hier eens gezegd tegen forumlid "the unforgiven" als ik het mij goed herinner. Daar heb ik toen een berisping voor gekregen omdat het beledigend/ kwetsend taalgebruik zou zijn. Grappig om het nu in deze context terug te zien.
.
.
Al zei ik dan wel dat hij uit de wachttoren geschoten was...
Laatst gewijzigd door macwilliams; 26 mei 2012 om 18:26
Ik snap wat je bedoeld Geert, maar volgens MP heb je geen recht van spreken
Rechthebbenden, met name eigenaars van auteursrechten, handelsmerken of andere rechten van derden, kunnen melding maken van aanbiedingen die mogelijk inbreuk maken op hun rechten, en een verzoek indienen voor de verwijdering van deze aanbiedingen. Als een rechtmatige vertegenwoordiger van de rechthebbende dit op de juiste manier aan ons meldt, worden producten die inbreuk maken op intellectuele eigendomsrechten door Marktplaats verwijderd. (van de MP site)
For sale. Roger strat by Duesenberg (voorheen Diego). Nog als nieuw, halve prijs. PM voor info en pics.
Geert, als jij een melding hebt gemaakt van die advertentie, omdat JIJ er problemen mee hebt dat er kopiegitaren worden verkocht zonder logo, aan Gisbon Nederland, vind je dan niet dat je in feite iemand aan het verraden bent met iets wat ie gewoon in Nederland mag? Had je je niet eerst moeten verdiepen in de Nederlandse wet. Of vind jij dat dus dan mag het ook niet?
Jij bent, vermoed ik aan je naam te zien, geboren net voor dat merken als Tokai en Fernandez doorbraken! Die kwamen indertijd ook op de markt als DE kopietjes van Gibson en Fender, etc. Tegelijkertijd kwam ook een merk als Squier opzetten, die hadden toen echter veel leveringsproblemen en daarom dat Tokai in het gat sprong, die kon wel leveren, en een paar maanden later Fernandes. Ook ESP was er al en begon toen ook op te zetten. Maar alle genoemde merken waren kopietjes. Alleen Tokai heeft geprobeerd om met een eigen serie (Talbot en strats-afsplistingen) op de markt te komen. Die hangen nu nog bij Staffhorst in Utrecht.
Iedereen mag kopietjes importeren in Nederland....alleen GEEN originele logoos gebruiken.
Als ik die advertentie(s) zie dan zie ik zelfs dat er bij staat dat er geen originele logoos op staan. Het wordt notabene vermeldt.
Die advertenties zijn volgens de NL wet en daar doet niemand wat tegen. Zelfs niet jouw melding....ja, ook ik vind dat een NSB actie, en het vinden van een NSB actie is niet iemand uitmaken voor NSB er. Daar zit verschil tussen. Wat je doet en wat je bent.
Jij als kijker en als potentiele koper had gewoon niet moeten reageren....moraalridders zijn er genoeg in Nederland, daar hoeven ze niet bij geholpen te worden, met in mijn ogen, inderdaad, NSB gedrag.
Ieder voor zich moet kiezen of ie wel of niet zoiets wil aanschaffen. Toch, of wil je iemand dwingen met jouw keuze mee te gaan?
Hoezo toeval.....mag ik anders niet reageren op iets?
Die fotoos zegt niets.....het gaat om datgene wat je koopt.
Maar ik merk al, wat me al eens eerder vertelt was, dat velen van jullie een eigen interpertatie hebben van de Nederlandse wet ten opzichte van gitaren en kopien, etc. etc. Jullie vinden iets, dus dan is het zo.
Maar haal jullie kop nou eens uit de grond....jullie denken de wijsheid in pacht te hebben. Maar het meerendeel van de leden van dit forum speelt net als velen anderen al lang niet meer op originele modellen. De aantallen in verkoop van kopiegitaren van diverse merken overstijgen die van de zogenaamde originelen.
Laat iedereen toch in zijn waarde, laat ze zelf kiezen....waarom moeten er altijd weer mensen zijn die voor anderen willen bepalen wat ze moeten gaan spelen. "Je bent een lul als jij geen Fender speelt" "Neen joh, Jij, jij bent een eikel, op die Gibson van je".
Maar goed, ik vind het verder prima, ik ga op zoek naar een leuk gitaartje, en heb daar jullie, hier, niet voor nodig, gebruik mijn eigen oren, eigen vingers en gelukkig ook de inhoud van mijn eigen portemenee. En als dat dan zo een kopie zal worden, mij een zorg! Ben niet merkgeil. Nooit geweest ook, en vooral niet omdat een merk niet meer synoniem is voor kwaliteit. Fender en Gibson zijn in feite al jaren verouderd, er zijn gitaren van betere kwaliteit en toon.
Ik dacht dat muzikanten verdraagszaam en tolerant volk was....grote vergissing zo dit forum lezende!
upcoming gigs van Bareknuckle:
Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse
Favorieten/bladwijzers