Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1042 van 1797 EersteEerste ... 425429429921032104010411042104310441052109211421542 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 10.411 t/m 10.420 van 17961
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pff Bekijk bericht
    Oh nu geef je wel een heel goed voorbeeld,hoe het daadwerkelijk bij justitie gaat,Wat een gezeur om een logootje,Zijn overal verkrijbaar,dat Peter de logo's zelf erop heeft geplakt scheelt de koper weer een hoop werk ,als hij hem zonder logo had verkocht had de koper er waarschijnlijk toch een logo opgeplakt
    'pffff', dat is waarschijnlijk je levensmoto, vermoedelijk fervent gebruiker van de woorden whatever, fuck that, who cares ...
    Kijk, ik heb een gitaarmerkje. Ik verdien er niet eens mijn brood mee maar ik zou er bepaald niet mee kunnen lachen als iemand op iets anders mijn logo plakt. qua grootte uiteraard niet vergelijkbaar met een firma als Gibson, maar ik zie met de beste wil van de wereld niet in waarom het dan wel zou kunnen. Wettelijk mag het niet. voor mij is het nog simpeler: kwestie van elementair fatsoen.

Senior Member

Standaard

Wat een gezeur om een logootje,Zijn overal verkrijbaar,dat Peter de logo's zelf erop heeft geplakt scheelt de koper weer een hoop werk ,als hij hem zonder logo had verkocht had de koper er waarschijnlijk toch een logo opgeplakt
    In dat laatste geval kan peter zich inderdaad beroepen op wat hij zegt: hij kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor wat de koper (of iemand later in de keten) met de gitaar doet.

Het punt is dat hij het nu wel makkelijker heeft gemaakt voor die persoon die er later wat mee doet. Het gaat me wat te ver om hele sterke bewoordingen te gebruiken en peter geeft duidelijk aan dat ie zelf ook wel weet dat het eigenlijk fout is. Ik vind het alleen een beetje jammer dat ie het toch nog een beetje probeert te verkopen alsof ie iets goeds doet (de koper de moeite besparen) terwijl het hem gewoon om de betere verkoopbaarheid gaat. En ja, dan valt het kwarte bij mij toch net naar de kant "fout".
    Turn it up • Bring the noise

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    'pffff', dat is waarschijnlijk je levensmoto, vermoedelijk fervent gebruiker van de woorden whatever, fuck that, who cares ...
    Kijk, ik heb een gitaarmerkje. Ik verdien er niet eens mijn brood mee maar ik zou er bepaald niet mee kunnen lachen als iemand op iets anders mijn logo plakt. qua grootte uiteraard niet vergelijkbaar met een firma als Gibson, maar ik zie met de beste wil van de wereld niet in waarom het dan wel zou kunnen. Wettelijk mag het niet. voor mij is het nog simpeler: kwestie van elementair fatsoen.
    Nee hoor wil er alleen maar mee aangeven ,dat het geen zin heeft om de moraalridder uit te hangen om zoiets pietluttigs,Denk je nou echt dat Gibson zich zorgen maakt ,?Mensen die zich een echte Gibson kunnen veroorloven kopen toch wel een echte

Senior Member

Standaard

geen zin heeft om de moraalridder uit te hangen om zoiets pietluttigs
    Dit IS een moraal topic om pietluttige dingen. Of dacht u dat we het hier over wereldpolitiek hadden...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Dit IS een moraal topic om pietluttige dingen. Of dacht u dat we het hier over wereldpolitiek hadden...
    Als ik sommige reacties zie,dan denk ik dat idd ja

Senior Member

Standaard

http://link.marktplaats.nl/563540026

Het loopt de spuigaten uit.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    http://link.marktplaats.nl/563540026

Het loopt de spuigaten uit.
    Wat is daar mee mee, behalve dat het kopieën zijn?
    Ze hebben toch geen Gibson logo op de headstock? Ik kan het echter niet goed zien, maar het staat wel in de advertentie.

Er staan geen bekende namen op de heads, wij doen niet aan belazerij.

Senior Member

Standaard

Ik zie volgens mij toch duidelijk een paar keer iets op die headstocks staan wat erg op "Gibsun" lijkt...
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

Bekijk de fotoos, dit zijn geen fotoos van originele merken, echt alleen maar van onze copietjes.

Er staan geen bekende namen op de heads, wij doen niet aan belazerij. Qua kwaliteit is dit het beste wat je voor de prijs kunt krijgen.
    en dan zie je dus wel foto's met de naam gibson..

Senior Member

Standaard

Vannacht stond er een hele andere tekst en foto's

Ik had dit figuur gemaild dat die neprommel verkoopt en hier is mee moet ophouden en dat ik een melding had gemaakt.

Kreeg vanmorgen een mail terug dat ik een vuile NSB'er ben en mij opa "fout" was in de oorlog en meer van dat soort gelul.

Geeft het niveau van dit figuur ook wel weer aan.

Hij ziet er geen kwaad in, want we worden door de bekende merken uitgebuit, vind hij.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten