Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 14 van 72 EersteEerste ... 412131415162464 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 131 t/m 140 van 717
    Senior Member

Standaard

Hi Max, Ik ben niet zo geïnteresseerd in de drives, en dan vooral de distortions, omdat ik uitga van een crunchy Marshall JMP/JCM 2204 (50 W master volume), welke ik boost met één of twee overdrives.
    Als de overdrives van de Pedal Pro echter ook geschikt zijn hiervoor, zou het voor mij evt. een interessant apparaat kunnen zijn.

Als ik de diverse clips van b.v. de Strymon Timeline beluister (b.v. deze http://youtu.be/dnJRhA5FZbQ), dan hoor ik meer extremere "delays". Dat soort sounds spreken mij erg aan b.v.
    Of b.v. dit "simpele" pedaaltje: Ibanez DML-20, heerlijk ding, heb hem zelf.

Ik begrijp dat dit geen vergelijking is met de analoge delays uit de Pedal Pro, maar juist dat gegeven, de analoge beperkingen, staan mij ook wat tegen.
    Misschien is het een idee om de Pedal Pro uit te breiden met een digitale sectie, welke enkel wordt opgenomen in het signaal als er ook daadwerkelijk gebruik van wordt gemaakt; de Pedal Pro +.

Standaard

I understand your point and preferences.
    I like the Timeline too.
    The PedalPro is not designed to give everything in one box. It is designed to integrate your best effects with the unit and make it your creative gear.

Your idea for future development is interesting. We will see.....

Thanks,
    Max

Standaard

OK, let's give it a try ;-)

Ik heb momenteel de volgende gegadigden die geinteresseerd zijn:

H. Huisjes 8, 22 Juni
    P. Heijnen 8, 22 Juni
    Gerben - 8, 22 Juni
    Willem - 22 Juni
    Tristan - 8 Juni
    Kim Wilson - mogelijke data nog onbekend
    Morris - mogelijke data nog onbekend
    Angelo - mogelijke data nog onbekend
    Max - mogelijke data nog onbekend

Helaas past het nooit helemaal. Aangezien Tristan al een tijdje wat vragen op het forum over de PedalPro heeft gesteld wil ik in dit geval proberen om toch voor vrijdag avond 8 Juni start tijd ca. 19.00 te gaan. Ik zorg voor de drankjes en zal jullie via PM mijn adres doorgeven.

Standaard

Hi Theo, the 22 of June will be find as well.
    Laatst gewijzigd door massi1234; 25 mei 2012 om 19:50

Senior Member

Standaard

Hmm.. als de producenten hun lovende inbox gaan droppen ben ik weg.

Senior Member

Standaard

Ja Max, dit gaat idd een stap te ver ben ik bang.
    Dit riekt naar ordinaire spam.

Standaard

Well, if this is the case
    I delete the message.

Senior Member

Standaard

Verstandig.

Je moet denk ik sowieso oppassen met het posten hier.
    Het best beantwoord je enkel inhoudelijke vragen.
    Het moet geen spam worden/lijken.

Standaard

Kek, dan breek ik even een lans voor Max.
    Praisemails is idd niet zo handig. Daarnaast heb ik ik ook de nodige kritische vragen gepost en antwoorden als "dan laten we gewoon nieuwe delaychips maken" zitten echt in de categorie ammehoela Max.

Maar,
    de overall presentatie, performance en opzet van dit apparaat suggereren mij vanuit m'n professie ls elektrotechnicus dat ik hier te doen heb met een Max die heel goed weet wat hij aan het doen is. Daarmee wordt een eindproduct neerzet waarvan ik weinig twijfel heb dat het ook qua fysiek ontwerp aanzienlijk beter verzorgd, ontwikkeld en 2012 is dan wat ik heb mogen aanschouwen van grote namen in dit vakgebied. Een Cornish gaat door m'n hoofd. Prima en degelijk maar met een technisch level wat je verwacht in een jaren 70 product. Kudo's.
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

— Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
    Ik erger me ook mateloos aan het steenkolen Engels, de lakschoentjes en het bloesje met spencer van Rogier.
    Ja ik erger me ook aan mijn Engels. Maar mijn outfit is zoals altijd fantastisch!

Ik hoop dat we het hele systeem tzt naar Pete Thorn kunnen sturen voor een echt goede demo...

groetjes, Rogier

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten