Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 9 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 88

Discussie: Post je thuis setup

Senior Member

Standaard

Cause 10 isn't loud enough
    "Till I Cadillac"

Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons

Standaard

Mijn thuis setup is ook mijn enigste setup Maar het kan hard genoeg voor mijn sessies, vaak gaat het te hard...
    "Sometimes you want to give up the guitar, you'll hate the guitar.
    But if you stick with it, you're gonna be rewarded"
    Jimi Hendrix

Senior Member

Standaard

Oude foto. Planet Waves tuner is nu PitchBlack, MXR ZW is nu Mudhonney, Blackstar is nu Washburn Soloist Distortion en Regenerator is nu DML10

Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)

Standaard

Boss FDR, een hele smerige Tychobrahe fuzz clone in een tubemeister 18w top. Danelectro spring king in de fx loop.
    Redbox out naar een Behringer Xenyx mixer, en die in de line in van mijn computer.
    Mixer gaat binnenkort vervangen worden voor een interface, kan ik met asio meer sporen pannen voor een wat meer 3d geluid over de koptelefoon. Hoop ook op korte termijn een rebote 2.5 clone pedaaltje aan te schaffen, ik mis die slapback wel nu ik mijn oude pedaaltje heb verkocht.
    Mijn band op Myspace

If this is your reality, what must your nightmares look like

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door E-J Bekijk bericht
    Post je collectie wel, maar thuis setup?

Dit is de mijne. Ik neem op d.m.z. een SM57 in een Tascam Audio/MIDI Interface in Cubase. Ik zit in een klein kamertje maar de versterker kan zacht (genoeg). De Marshall combo is van een vriend.

Kijk, dit zijn eigenlijk de plaatjes die ik zoek! Zo staat het bij mij ook ongeveer.

Ik gebruik de PC voor games, werk en gitaar dus de burostoel is wel verantwoord. Maar met gitaarspelen verre van ideaal.
    Ik woon alleen, by the way, dus de boel staat gewoon in de huiskamer.
    Laatst gewijzigd door Liquid_Metal; 23 mei 2012 om 21:25

Senior Member

Standaard

Speel thuis met mijn live setup, omdat ik geen geld heb voor iets anders.... :Seriousf:

+

+een boel gitaren...
    Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr. Dynamite Bekijk bericht
    GAS voor je Godin lol. Mijne werd ooit gejat :-( Mocht ik ooit tijd hebben om te sparen dan komt er zeker weer eentje!
    Tijd voor een nieuwe slogan.......

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

"Wie het kleine niet eert..."

Ik woon vrij klein, en de huisgenoten zijn van het gehorige type, dus ik speel 99.9% van de gevallen via de interface en dan in Amplitube (Fender, Ampeg & Amplitube 3). Alle versterkers aan m'n vingertip. Ik speel zonder effecten, dus heb geen nood aan pedalen of een foot-controller.

(die andere 0.1% is via de Marshall Class5, die ik als liveversterker gebruik, en dus als ik thuis moet zien welke klanken goed werken, en welke niet)

Dit bericht ter lering en vermaak is tot u gebracht met 97% gerecycleerde elektronen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

Senior Member

Standaard

Voor thuis gebruik ik altijd de Blackstar HT-20. de Marshall JTM45 met 1960TV Cab gebruik ik alleen thuis als ik aan effecten ga knoeien.
    live gebruik ik beide (stereo geluid )

Dus eigelijk gewoon mijn live setup
    Om het spul op te nemen heb ik hier 2 SM58 mic's en een AKG Perception 100 mic liggen.
    Luc op YouTube & Facebook!
    Te koop: Celestion Classic Lead 80 speaker. In goede staat en werkt perfect.
    Te koop: Kustom Defender 5H + Kustom 112 Cab. zo goed als nieuw inc. kabels.
    PM voor info/foto's.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lexvandoef Bekijk bericht
    Ik heb hem wel meer voorbij zien komen, maar iedere keer denk ik weer 'wat een mooi ampje'! Ik vind het een echte eyecatcher met die twee strepen.

Btw, klinkt de big d met deze knoppen nog beter?
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten