Cause 10 isn't loud enough![]()
Cause 10 isn't loud enough![]()
"Till I Cadillac"
Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons
Mijn thuis setup is ook mijn enigste setupMaar het kan hard genoeg voor mijn sessies, vaak gaat het te hard...
"Sometimes you want to give up the guitar, you'll hate the guitar.
But if you stick with it, you're gonna be rewarded"
Jimi Hendrix
Oude foto. Planet Waves tuner is nu PitchBlack, MXR ZW is nu Mudhonney, Blackstar is nu Washburn Soloist Distortion en Regenerator is nu DML10
![]()
Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)
Boss FDR, een hele smerige Tychobrahe fuzz clone in een tubemeister 18w top. Danelectro spring king in de fx loop.
Redbox out naar een Behringer Xenyx mixer, en die in de line in van mijn computer.
Mixer gaat binnenkort vervangen worden voor een interface, kan ik met asio meer sporen pannen voor een wat meer 3d geluid over de koptelefoon. Hoop ook op korte termijn een rebote 2.5 clone pedaaltje aan te schaffen, ik mis die slapback wel nu ik mijn oude pedaaltje heb verkocht.
Kijk, dit zijn eigenlijk de plaatjes die ik zoek! Zo staat het bij mij ook ongeveer.
Ik gebruik de PC voor games, werk en gitaar dus de burostoel is wel verantwoord. Maar met gitaarspelen verre van ideaal.
Ik woon alleen, by the way, dus de boel staat gewoon in de huiskamer.
Laatst gewijzigd door Liquid_Metal; 23 mei 2012 om 21:25
Speel thuis met mijn live setup, omdat ik geen geld heb voor iets anders.... :Seriousf:
+
+een boel gitaren...
Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers
"Wie het kleine niet eert..."
Ik woon vrij klein, en de huisgenoten zijn van het gehorige type, dus ik speel 99.9% van de gevallen via de interface en dan in Amplitube (Fender, Ampeg & Amplitube 3). Alle versterkers aan m'n vingertip. Ik speel zonder effecten, dus heb geen nood aan pedalen of een foot-controller.
(die andere 0.1% is via de Marshall Class5, die ik als liveversterker gebruik, en dus als ik thuis moet zien welke klanken goed werken, en welke niet)
![]()
Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.
Favorieten/bladwijzers