Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 7 van 17 EersteEerste ... 56789 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 70 van 170

Discussie: Te veel gear?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door showband Bekijk bericht
    je hebt toch muren?
    Voordat je die vol met gitaren hebt....
    scheelt behangen ook!

Dat zijn ook de muren van de rest van het gezin! Er hangen 2 gitaren, 2 mandolines aan de muur en nog een gitaar op een standaard en dan nog een orgel en een kindergitaartje. Mijn kinderen stoeien soms de instrumenten uit de haken.
    Ibanez as200/Ibanez silverseries strat -> Lex Bos Superdrive IV-> Wampler Analog Echo-> Barber launchpad-> ac30

Standaard

HEY, wel prioriteiten stellen he!

te koop: westone pantera en ibanez artfield AFD-40

Senior Member

Standaard

ik heb 10 jaar maar twee gitaren gehad (een jap strat en een ES 135) en één amp, nu tientalle gitaren en wat amps maar soms ook heimwee naar die tijd: ze zijn allebei behoorlijk getekend door life on the road, ik had grosso modo mijn signature sound enz... geen gezeik over klankopties enz... make it work with your fingers

Senior Member

Standaard

+1 helemaal mee eens. De beste gitaristen spelen juist over zo simpel mogelijke gear ! Tone zit voor 80% in je vingers !

Senior Member

Standaard

Ik ben zelf ook een student met voor mijn leeftijd behoorlijk prijzige spullen, een echt geweldige gitarist zal ik waarschijnlijk ook nooit worden maar het geeft me toch een boel meer speelplezier als ik op m'n zelf bij elkaar gespaarde mooie gitaren speel.
    Mijn vriendin is gelukkig behoorlijk intelligent en heeft ook daadwerkelijk iets opgestoken van mijn oeverloze geouwehoer over effectpedalen en dus krijg ik zo nu en dan ook nog eens een leuk cadeautje van haar
    Gear: Paul Reed Smith CU-22 + Fender Stratocaster '57 customshop relic + Fender telecaster -->
    EQD dirt transmitter --> Boss Tu3 --> Fulltone OCD --> Timmy --> Xotic RC booster --> Diamond memory lane jr. --> Boss dd6 --> Fender Supersonic 22.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    +1 helemaal mee eens. De beste gitaristen spelen juist over zo simpel mogelijke gear ! Tone zit voor 80% in je vingers !
    JUIST alle overbodige gear direct aan de weg zetten! En mij bellen waar het staat
    te koop: westone pantera en ibanez artfield AFD-40

GN content creator
    Blog Entries
    1

Standaard

Gear is toch het mooiste wat er is. Een fender amp klinkt totaal anders als een marshall en een mesa klinkt weer anders. Een gibson speelt en klinkt weer heel anders als een fender en een bc rich ook weer anders. Pedaal x kan dat en pedaal y kan dat, en daarnaast heb je nog een heel alfabet aan gear.
    Ik ben ook een matige/redelijke gitarist, maar merk wel dat goede gear mij beter laat klinken en daardoor speel ik ook weer beter.
    Vreemdgaan doe ik niet op mijn moppie, maar qua gear mag ik helemaal los

Standaard

Als je het geld hebt zie ik het 'probleem' niet. Als je een nieuwe versterker wilt kopen waarom zou je dan een Line6 Spider ipv een Fender kopen als je het geld hebt, ook al ben je een beginner

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Napoje Bekijk bericht
    Kut.. 70! Dat is bijna een derde van wat Orpheo heeft Zoveel heeft steve vai er niet eens.. (nee swaag ik wil ze ALLEMAAL zelf houden en er een keer per maand op spelen, per gitaar dan)
    Ik wist dat Orpheo veel spullen had, maar dat hij ca 225 gitaren heeft, dat wist ik dan weer niet. Allemaal van die blingbling les pauls?

Standaard

volgens mij is er niets mooier dan gitaren te verzamelen en te bespelen. dus so what???

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten