Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1037 van 1797 EersteEerste ... 375379379871027103510361037103810391047108711371537 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 10.361 t/m 10.370 van 17961
    Senior Member

Standaard

En vergeleken met de gemiddelde forumgebruiker die antwoorden geeft op vragen over les pauls, in het twijfel op advertentie topic?

Oranjeaap verwoordt zich misschien wat bot; maar stel je niet zo aan laffe herder. Meteen iemand op ignore zetten..

Het is gewoon een echte gibson, doe eerst wat research of zet de advertentie zonder tekst in dit topic. Dan zet je jezelf ook niet zo voor schut en hoeven er ook niet zulke discussies (waar ik me zelf aan schuldig maak) te ontstaan.
    Ik was nieuwsgierig

Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

ja watchmakert, ff dimmen, zo kom jij zelf op heel wat negeerlijstjes te staan.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Watchmaker Bekijk bericht
    GEEN verstand van. O. Je hebt blijkbaar geen verstand van hoeveel de gemiddelde aardburger van LP's weet vergeleken met mij, dan heb ik er best een beetje verstand van. Jij hebt er misschien nog wat meer verstand van dan ik. Applaus!

Doe trouwens geen moeite te antwoorden, je staat op ignore.
    Beetje inbinden vriendelijke vriend.

Eerst je huiswerk doen, voordat je begint te schreeuwen.
    De enige die geen reet van Gibsons af weet ben jij zo te merken.

Een "kenner zoals jij" had gelijk opgemerkt dat het een Norlin Gibson betrof van midden jaren 70:

pancake body constructie, driedelige maple neck en sticker serienummer/typeaanduiding.

lak op de hals is origineel, bovenzijde body is opnieuw gespoten, wellicht dat daardoor de binding langs de body een beetje raar overkomt.
    Zo te zien is de middelste humbucker er later in gezet, extra gaatje in de body dus.

Senior Member

Standaard

En weer een paar erbij...
    Vroeger: SG Standard, Marshall 8080, BluesDeVille 2x12, Matchless HotBox, Taylor 512, Lowden S35J. Nu/nog: Klassieke zelfbouw o.l.v. Johan Rebergen, Manuel Raimundo, LP Classic Custom Antique Natural, Line 6 Spider Jam.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Watchmaker Bekijk bericht
    En weer een paar erbij...
    Quiz doen?, make my day punk!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    Quiz doen?, make my day punk!
    Ik zal je ff quoten, anders kan klokkenmaker het niet lezen denk ik. Gok erop dat jij ook op die lijst staat.

Geen dank!
    147-c Guitars

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tabula Rasa Bekijk bericht
    Ik zal je ff quoten, anders kan klokkenmaker het niet lezen denk ik. Gok erop dat jij ook op die lijst staat.

Geen dank!
    Zo'n slappeling lijkt hij mij wel.

Eerst onterecht iemands advertentie compleet affikken en zodra hij commentaar krijgt, zet die mensen op negeerlijstjes!

Voor de mensen die interesse hebben in deze Gibson:

http://link.marktplaats.nl/560490110

Hij is helemaal echt!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    Voor de mensen die interesse hebben in deze Gibson:

http://link.marktplaats.nl/560490110

Hij is helemaal echt!
    Ik moet eerlijk zeggen ... I like it. Mag dan wel niet origineel zijn, maar hij heeft wel wat. Als die top wit is gelakt, dan is 'ie mooi vergeeld, wat mij betreft. Cool ding. Redelijke prijs. Valt vast nog wat vanaf te snoepen. (niet door mij, though)

Oh en ... als je elke keer iemand op de negeerlijst gaat zetten als 'ie het niet met je eens is of een beetje tegen je speelt, dan blijf je straks in je eentje over op dit forum!
    - facebook
    --------------------------------------------------
    - Arafúra : organic ambient / neo-classical
    - IZAH : sludge / post-metal

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DemolitionColorScheme Bekijk bericht
    Ik moet eerlijk zeggen ... I like it. Mag dan wel niet origineel zijn, maar hij heeft wel wat. Als die top wit is gelakt, dan is 'ie mooi vergeeld, wat mij betreft. Cool ding. Redelijke prijs. Valt vast nog wat vanaf te snoepen. (niet door mij, though)

Oh en ... als je elke keer iemand op de negeerlijst gaat zetten als 'ie het niet met je eens is of een beetje tegen je speelt, dan blijf je straks in je eentje over op dit forum!
    Tis wel een apart ding, niet helemaal mijn smaak, maar ik kan mij best voorstellen dat er liefhebbers voor zijn.

Senior Member

Standaard

Ik vind die combinatie van wraparoundbrug met stoptail wel bizar. Wat zou daar de bedoeling van geweest zijn? Modden om te modden?
    “Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia

GuitarPlansCollection

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten