Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 605 van 904 EersteEerste ... 105505555595603604605606607615655705 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 6.041 t/m 6.050 van 9036
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Venlonaer Bekijk bericht
    Haha Bram, ga jij hem halen Ik vond mijn bod van 500 al netjes, omdat er al zoveel ontbrak aan de gitaar. Pickguard, pickups en stringtrees.

Eigenlijk een standard strat nu. Wel met een ebben fretboard. Dat dan weer wel
    Zijn ook nog eens geweldige goede strats! Ik heb er 2 gehad. Helaas vond ik de pups minder. De pups die er nu opzitten lijken mij een hele verbetering! Kijk wel even goed naar de hals, daar is aan gesleuteld.

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yavin Bekijk bericht
    Dat is een tremsetter. Houdt je tremoloblok tegen als je een snaar breekt waardoor je gitaar niet ontstemt.
    oh? istazo? wist ik niet! en ik heb er al 17 jaar een in mn strat!
    maar heb altijd gedacht dat ie het ontstemmen bij afdempen van de snaren ( hand op de brug) tegengaat. Wat ie redelijk doet. Of ie ontstemmen bij snaarbreuk tegengaat, betwijfel ik eerlijk gezegd. Ik heb in 17 jaar maar een keer (echt waar!) een snaar gebroken. maar toen was de gitaar wel gelijk vals...
    Ik kreeg vier maten solo, maar heb ze niet gebruikt.

Senior Member

Standaard

Hij is vooral bedoeld om je brug steeds in dezelfde positie te doen terugkeren, zodat je na een wilde zwengelactie niet ineens met een ontstemde gitaar zit.
    Turn it up • Bring the noise

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

we hebben blijkbaar allemaal gelijk:
    The Tremsetter greatly improves guitar performance by automatically returning your full floating tremolo to an exact "zero" neutral position, eliminating flutter and sag, so your guitar remains in tune. You can bend strings, play bridge harmonics, aggressive rhythm parts or mute strings and the bridge remains stable. Best of all, the Trem-Setter is total retro-fit. No need to chop up your vintage axe, just install it and play!
    al vertellen ze er niet bij dat je je middelste veer opoffert en dus maar twee ( of vier) veren overhoudt..mijne heeft al moeite met 011, zwaarderis out of the question.
    en 'total retrofit'geldt dan niet voor de schroefgaten in je vintage axe...,

genoeg gezeurd, ik word steeds meer een azijnpisser. Het is verder eigenlijk best een prima ding in je gitaar..
    Ik kreeg vier maten solo, maar heb ze niet gebruikt.

Senior Member

Standaard

Als ik dat ding zo zie, is het ook 'gewoon' een veer.
    upcoming gigs van Bareknuckle:
    Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
    Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse

Senior Member

Standaard

Niet echt een tip advertentie, maar een tip-link: http://www.musicstore.com/en_EN/EUR/...00#FullDetails
    Gibson, what else...?

Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

zohee die is net 600 duurder geworden

http://link.marktplaats.nl/560702743

Standaard

Hallo allemaal!
    Een tijdje geleden dat ik hier nog iets gepost heb... Leer van deze site een pak bij en speel ondertussen een half jaar op m'n Les Paul Studio, wat zo goed gaat dat er eindelijk ruimte is ontstaan om een band te vormen met enkele vrienden. Optreden met 1 gitaar is nogal link en ik had graag ietwat meer variatie op m'n sound gehad en daarom ben ik op zoek gegaan naar een tweede gitaar... Ik kwam uit bij deze Fender Stratocaster van een kennis... Ik ken amper iets van Fender, maar de liefde voor deze gitaren komt meer en meer bovendrijven. Hij wil hem verkopen voor 440 euro, maar ik vermoed dat dat toch wat veel geld is voor deze gitaar...

Iemand die mij kan vertellen welke gitaar dit exact is, en of deze prijs wel redelijk is?
    Alvast bedankt!

http://www.2dehands.be/muziek/muziek...110149487.html

Senior Member

Standaard

Als ik toch eens geld had!! machtig mooi!
    Gitarist van Delain. Vengeance. Tri-Head.

www.facebook.com/timosomers

Timo Somers uses Aristides Guitars & Koch Amps & Dean Markley Strings.

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door archerterror Bekijk bericht
    Iemand die mij kan vertellen welke gitaar dit exact is, en of deze prijs wel redelijk is?
    Alvast bedankt!

http://www.2dehands.be/muziek/muziek...110149487.html
    Fender "Classic '50" stratocaster: http://www.fender.com/products/searc...tno=0131002306
    Kost nieuw bij de Duitse Dozenschuivers 570, dus 440 is wat ambitieus. Maar het zijn wel STEENfuckingGOEDE gitaren!
    Dit bericht ter lering en vermaak is tot u gebracht met 97% gerecycleerde elektronen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten