KnalGAS
Jajaja, P90's...! En TV yellow! Mijn nieuwe LP CC is straks weer alleen met twee nylons - om te voorkomen dat ze 'm gaan pesten![]()
moet-ie weer gauw een elektrisch kameraadje erbij. Tegen beter weten in moet 't weer een Gibson worden. Alfa-rijders hebben ook zo'n afwijking trouwens, maar dat terzijde (zeg ik als Lancia-rijder). Staat een single-PU in gloss-sunburst op MP, maar ik gebruik de hals-PU bestvaak. Zou niet zonder willen. Heeft deze op de foto trouwens een '50's of een '60's hals...?
Vroeger: SG Standard, Marshall 8080, BluesDeVille 2x12, Matchless HotBox, Taylor 512, Lowden S35J. Nu/nog: Klassieke zelfbouw o.l.v. Johan Rebergen, Manuel Raimundo, LP Classic Custom Antique Natural, Line 6 Spider Jam.
watchmaker heeft het over mijn gas?
zoja:
http://www.mstore.nl/index.php?act=v...ef84f573da0275
Ja, hij is fijn, die TV yellow Junior...
Belangrijkste twijfel is dat die faded-look uiteindelijk toch niet helemaal mijn ding is. Bij Rockpalace een faded Studio 60's tribute met P-90's bespeeld, enne - mwah. Ding voelde vooral goedkoop aan. Ben nu dan toch in onderhandeling voor een Junior in sunburst. En - high-gloss nitro, vrolijke Thomann-LP koffer in tweed, paar jaar oud en dus nog met palissander toets - hoor slechte dingen over dat obeche-hout dat ze nu voor die toetsen gebruiken (te zacht). Als dat wat zou worden heb ik 'm voor een prikkie, ik ga voor max. de helft (=250) van het exemplaar op MP. Lukt 't niet, dan niet.
Vroeger: SG Standard, Marshall 8080, BluesDeVille 2x12, Matchless HotBox, Taylor 512, Lowden S35J. Nu/nog: Klassieke zelfbouw o.l.v. Johan Rebergen, Manuel Raimundo, LP Classic Custom Antique Natural, Line 6 Spider Jam.
Ik heb hier nu GAS voor:
Is voor mijn kleine Laney LC15R combo, natuurljk!
'08 Taylor 'Alison' 110ce | '03 Tanglewood 'Lizzie' TBF Sap STO | '10Kentucky KM-550 mandoline | '07 Taylor SolidBody Classic
http://www.google.nl/imgres?q=vs6go&...9,r:8,s:0,i:88
Alleen al om de looks![]()
(en dat voor ongeveer 350 euries )
Wow, gaaf ding!
Iemand heeft hier een blauwe Jolana Rubin te koop gezet.
Stickers eraf, bigsby erop, misschien p90's? Of een hele rij lipstick pickups?
Ik heb laatst nog op een Jolana Tornado gespeeld, ook een soort double cutaway thinline, met heel veel schakelaars en knopjes. 3 pickups, heerlijke dikke nek, super geluid. Ook een hele vette gitaar.
Meer GAS dan ooit de knaken ervoor, maar ik ga hard op een Zemaitis:
![]()
Gibson Les Paul Standard Ebony '92
Sunn Model T '73 (1st Gen. Silver Knob) -- Sunn Beta Lead -- Laney Klipp 100
3x Sound City 120 Fane equipped cab
Favorieten/bladwijzers