Ahhh, je blaast dus de ander kant op en gebruikt de weerkaatsing van de muren?
147-c Guitars
Ben een leek hoor maar is zoiets niet 'erger' dan tonesuck van je pedalen? Wie zet zijn cabinet nou andersom
Best veel live bands.
Gitarist van Delain. Vengeance. Tri-Head.
www.facebook.com/timosomers
Timo Somers uses Aristides Guitars & Koch Amps & Dean Markley Strings.
Nouja, er zijn er meer die het doen, maar dan wel exact aangepast op de ruimte waarin je speelt. Het is niet heel erg vreemd, in een precieze opstelling in een ruimte die daarvoor de mogelijkheden biedt. Soms is het lekker om een van je versterkers via een muur te laten werken.
maar klakkeloos altijd maar achterstevoren spelen?
147-c Guitars
Ik vind het altijd wel handig dat me cabinet een extra monitor is voor mezelf. Ik zet hem soms wel dwars zodat hij het podium over gaat ipv de zaal in. Maar echt andersom doe ik nooit.
Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
Te koop: niets
Dat iemand het voor tone doet heb ik dan weer nog nooit gehoord.
Gebeurt vrijwel alleen maar bij bands die weinig tot geen podiumgeluid willen (zoals Delain).
Gitarist van Delain. Vengeance. Tri-Head.
www.facebook.com/timosomers
Timo Somers uses Aristides Guitars & Koch Amps & Dean Markley Strings.
ziet er toch niet uit :P, volgens mij deed eddy (van halen) het altijd met dit ervoor:
(ik dacht dat hij dat in dat 5150 amp videotje zei, hij zette dat dat voor zijn amp zodat de mensen vooraan niet de volle laag kregen.)
en ik dacht dat jij ook iets van een attenuator had? (in dat blues videotje)
en scheelt dat werkelijk zoveel dan als je je cab de andere kant op richt?
Als er een PA is, zet ik mijn spullen ook dwars.
Dit is mijn 'stack' voor zover het daarvoor door mag gaan; voor mij werkt het uitstekend:
Cube 60 plus een 35 W Peavey-speaker (uit een Backstage Plus) ingebouwd in een open eiken kastje.
Aaron Stonebeat
Mijn nieuwe band: Eddy Current & The Field
Stonebeat's gitaargeknutsel in beeld: http://aaronstonebeat.mijnalbums.nl/
Favorieten/bladwijzers