Vette boards mannen!![]()
Vette boards mannen!![]()
"Till I Cadillac"
Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons
Ik pijnig mijn hersenen, maar weet niet meer wat ik in 1978 betaalde voor de mijne. Wel dat het aanzienlijk minder was.. jij kocht blijkbaar vlak vóór de val van de dollar. in 1978 kocht ik mijn eerste echte Fender Stratocaster (en ja, kindertjes, er was toen maar één model) voor 995 hele guldens..
Aan de andere kant: jij kocht een mooie EH met 'outline' logo, het oudste model Small Stone. Goud waard bij verzamelaars. Ik kocht een doodgewone EH4800-versie..
Ik kreeg vier maten solo, maar heb ze niet gebruikt.
Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.
Pedaltrain JR's zijn echt het ideale formaat pedalboard. Je kan er met gemak 8 pedalen op kwijt, zonder dat het lomp wordt.
Ik mis de mijne nog steeds..
Ik heb er gisteren eentje besteld, met soft case en ook maar gelijk een pedal power erbij. Hoop datie voor het weekend nog binnen is, kan ik mooi aan het klussen. Mijn huidige bordje was onhandig (zwaar stuk hout met tapijt erop gelijmd), voeding gaf wat gebrom en gesputter (line 6 echo park in daisy chain met de rest werkt niet erg lekker), was _net_ te klein en de zelfgeprutste patchbay begon kuren te krijgen. Winstuitkering 2011 is net binnen.
(ofwel, ik had eindelijk genoeg excuses gevonden om weer nieuw speelgoed te kopen voor mezelf)
Laatst gewijzigd door iWishmaster; 10 mei 2012 om 10:28
Favorieten/bladwijzers