Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 204 van 866 EersteEerste ... 104154194202203204205206214254304704 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.031 t/m 2.040 van 8652
    Senior Member

Standaard

Vette boards mannen!
    "Till I Cadillac"

Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid Bekijk bericht

- Een Electro Harmonix Small Stone phase shifter uit 1976. Zelf gekocht bij het Noorder Muziekhuis in Groningen voor 165 gulden... Een vermogen toen!
    Ik pijnig mijn hersenen, maar weet niet meer wat ik in 1978 betaalde voor de mijne. Wel dat het aanzienlijk minder was.. jij kocht blijkbaar vlak vóór de val van de dollar. in 1978 kocht ik mijn eerste echte Fender Stratocaster (en ja, kindertjes, er was toen maar één model) voor 995 hele guldens..
    Aan de andere kant: jij kocht een mooie EH met 'outline' logo, het oudste model Small Stone. Goud waard bij verzamelaars. Ik kocht een doodgewone EH4800-versie..
    Ik kreeg vier maten solo, maar heb ze niet gebruikt.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door titzenpitzer Bekijk bericht
    update!

Nog steeds geen speciale snufjes, geen loops, ...
    Alleen een degelijke voeding ter verandering!

Je hebt al een heel aantal versies gehad met andere pedalen, en toch vind ik ze altijd vet! Gaaf boardje! Heb je die Fuzz met een reden helemaal naar achter geplaatst?
    TE KOOP: Marshall JCM 800 Combo, Marshall Guvnor ( die oude zwarte)

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JeroenSchaaf Bekijk bericht
    Het signaal:

Leuk om te zien dat je nog steeds die chickenhead op die linedriver hebt zitten.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JeroenSchaaf Bekijk bericht
    Het signaal:

Gitaar -> Wah -> Tuner -> AB Box ->
    A = DI Box -> PA
    B = Pedalboard -> Drivetrain -> Riot -> Cae Boost -> DD3 -> Arion Chorus -> Amp

Mooi praktisch bord Jeroen, heb je een el gitaar met piezo brug of switch je van el naar ak gitaar?
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Standaard

Pedaltrain JR's zijn echt het ideale formaat pedalboard. Je kan er met gemak 8 pedalen op kwijt, zonder dat het lomp wordt.
    Ik mis de mijne nog steeds..

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zoon van Piet Bekijk bericht
    mijn eerste echte Fender Stratocaster (en ja, kindertjes, er was toen maar één model) voor 995 hele guldens..
    Ja maar al de opties... maple/rosewood, totrem or nottotrem... en dan al die kleuren... wel 7 verschillende!
    Nachten lag ik er wakker van.. wijnrood...zwart.... antigua.. wijnrood... zwart....

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk bericht
    Pedaltrain JR's zijn echt het ideale formaat pedalboard. Je kan er met gemak 8 pedalen op kwijt, zonder dat het lomp wordt.
    Biedt het nog enige troost als ik zeg dat jouw PT Jr. nog steeds goed gebruikt wordt en dat de nieuwe eigenaar er nog steeds buitengewoon blij mee is?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Biedt het nog enige troost als ik zeg dat jouw PT Jr. nog steeds goed gebruikt wordt en dat de nieuwe eigenaar er nog steeds buitengewoon blij mee is?
    Nee!

...nou ja..

wel een beetje natuurlijk

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk bericht
    Ik heb er gisteren eentje besteld, met soft case en ook maar gelijk een pedal power erbij. Hoop datie voor het weekend nog binnen is, kan ik mooi aan het klussen. Mijn huidige bordje was onhandig (zwaar stuk hout met tapijt erop gelijmd), voeding gaf wat gebrom en gesputter (line 6 echo park in daisy chain met de rest werkt niet erg lekker), was _net_ te klein en de zelfgeprutste patchbay begon kuren te krijgen. Winstuitkering 2011 is net binnen.

(ofwel, ik had eindelijk genoeg excuses gevonden om weer nieuw speelgoed te kopen voor mezelf )
    Laatst gewijzigd door iWishmaster; 10 mei 2012 om 10:28

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten