Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 603 van 904 EersteEerste ... 103503553593601602603604605613653703 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 6.021 t/m 6.030 van 9036
    Senior Member

Standaard

http://muziek.marktplaats.nl/snaarin...-metallic.html

Dit is mijn ouwe, een supermooie Japanner. Nu voor 150 euro minder dan waar ik hem destijds heb verkocht.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

Senior Member

Standaard

En met een protecterkees vD

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door .slash. Bekijk bericht
    http://muziek.marktplaats.nl/snaarin...fta_ind=9&fs=1

Wat een mooi ding, geen idee of de prijs goed is, maar het is in vergelijking met anderen wel normaal en die mojo!
    Ik kom behoorlijk vaak in die gitaarwinkel. De eigenaar koopt alleen spullen waarvan hij zelf overtuigd dat het erg goed is, hij is ook een meester in afstellen. Die les paul is van hem zelf geweest en de enige reden dat hij 'm verkoopt is omdat hij er nog eentje heeft die uit z'n geboortejaar komt en dat vindt hij cool haha.
    Gear: Paul Reed Smith CU-22 + Fender Stratocaster '57 customshop relic + Fender telecaster -->
    EQD dirt transmitter --> Boss Tu3 --> Fulltone OCD --> Timmy --> Xotic RC booster --> Diamond memory lane jr. --> Boss dd6 --> Fender Supersonic 22.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gitaar4LifeDude Bekijk bericht
    Ik kom behoorlijk vaak in die gitaarwinkel. De eigenaar koopt alleen spullen waarvan hij zelf overtuigd dat het erg goed is.
    Tja, en daar gaat het nog wel eens mis, dat meneer zelf overtuigd is van zijn spullen.
    Zo heeeft hij wel eens een aantal Fender CS tele's gehad, waarvan hij overtuigd was dat het masterbuilts waren, en er zouden er maar 3 van in Europa zijn. Zijn overtuiging van het eerste heeft hij later bijgesteld in teambuilts, maar die 3 exemplaren hield hij toch hardnekkig vol. Dat terwijl even Googelen een heel ander beeld liet zien van de beschikbare exemplaren bij verschillende dealers in Europa.

Wellicht is dat ook één van de redenen dat ik zijn winkel niet meer op de dealer lijst zie staan op de Fender Custom Shop site???
    Laatst gewijzigd door spirit; 5 mei 2012 om 08:28

Senior Member

Standaard

Ach regio Randstad hea. Koppig en eigenwijze mensen

Senior Member

Standaard

Medemblik regio randstad? Dan is Limburg duitsland...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Napoje Bekijk bericht
    Medemblik regio randstad? Dan is Limburg duitsland...
    Of België, ja, dat krijgen we wel eens naar ons hoofd geworpen ja. Niks vreemds aan.

Senior Member

Standaard

http://link.marktplaats.nl/558097592

Een Godin Velocity. Heb zelf een artisan, en dat is echt een fijn gitaartje.
    Lijkt me een zeer nette prijs
    "Till I Cadillac"

Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spirit Bekijk bericht
    Tja, en daar gaat het nog wel eens mis, dat meneer zelf overtuigd is van zijn spullen.
    Zo heeeft hij wel eens een aantal Fender CS tele's gehad, waarvan hij overtuigd was dat het masterbuilts waren, en er zouden er maar 3 van in Europa zijn. Zijn overtuiging van het eerste heeft hij later bijgesteld in teambuilts, maar die 3 exemplaren hield hij toch hardnekkig vol. Dat terwijl even Googelen een heel ander beeld liet zien van de beschikbare exemplaren bij verschillende dealers in Europa.

Wellicht is dat ook één van de redenen dat ik zijn winkel niet meer op de dealer lijst zie staan op de Fender Custom Shop site???
    Geen idee eigenlijk, lijkt me eerlijk gezegd nogal stug.
    Ik ben zelf een keer met hem mee geweest naar Duitsland om mijn fender CS daar op te halen bij de importeur, volgens mij verloopt het allemaal prima eerlijk enzo. Ik weet niet hoe het zit met dat verhaal wat jij vertelt dus ik kan daar verder niet echt op ingaan.
    Gear: Paul Reed Smith CU-22 + Fender Stratocaster '57 customshop relic + Fender telecaster -->
    EQD dirt transmitter --> Boss Tu3 --> Fulltone OCD --> Timmy --> Xotic RC booster --> Diamond memory lane jr. --> Boss dd6 --> Fender Supersonic 22.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gitaar4LifeDude Bekijk bericht
    Geen idee eigenlijk, lijkt me eerlijk gezegd nogal stug.
    Ik ben zelf een keer met hem mee geweest naar Duitsland om mijn fender CS daar op te halen bij de importeur, volgens mij verloopt het allemaal prima eerlijk enzo. Ik weet niet hoe het zit met dat verhaal wat jij vertelt dus ik kan daar verder niet echt op ingaan.
    Kijk hier maar eens http://www.gitaar.net/forum/index.php?read,17,419934 Als je de eerste post goed leest, was er op dat moment al één verkocht. Later heeft hij pas vermeld dat het om een teambuilt ipv een masterbuilt ging.
    Nu heb ik er zelf ook een uit dezelfde serie en zelfde kleur, welke oorspronklijk in Engeland geleverd is. Volgens mij is dat óók Europa, dus dat maakt al 4 stuks. Dusseldorf had er op dat moment ook een aantal en ook een andere Nederlandse dealer had er 2.

Dan vindt ik het toch een kwalijke zaak dat je niet weet wat je verkoopt.

Edit: Het kan ook zo zijn dat hij bedoelde dat er 3 bij verschillende dealers lagen, waar er al een van verkocht was. Die ene hoeft dus niet persé via hem verkocht te zijn.
    Laatst gewijzigd door spirit; 7 mei 2012 om 17:59

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten