Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 28 van 28
  1. #21

    Standaard

    Een stukje over deze pickups door Seymour Duncan:


  2. #22

    Standaard

    Ik vind het nog steeds gek om al pickups te wisselen als je op een mg30 speelt, maarja, als je maar tevreden bent

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 augustus 2006
    Locatie
    Hong Kong
    Berichten
    2.971

    Standaard

    "Dag luitjes, ik ben Seymour Duncan en ik ben momenteel een antiquity pupje aan het wikkelen. Kijk eens, er staan er nog een heleboel naast me ook. Ik ga overigens niks vertellen over de pickups hoor. Nee, ik ga jullie vervelen met oude, sentimentele verhalen en foto's van vroeger."

    Lekker interessant filmpje...

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.107

    Standaard

    hi,
    ik bouw een gitaar waarin twee P90 moeten komen. Normaal zou ik er Gibsons, SD, LFralin of Lollar inzetten, maar dat zit jammer genoeg boven het beschikbare budget van de eigenaar. Ik vind het niet leuk om in een Guttlin mindere pups te zetten maar ik ben zelf wel es low budget P90 tegengekomen die very acceptable waren. Alleen weet ik niet welke;

    Voorstellen? is GFS / GSP iets (ik vermoet beiden Artec produced), Tesla: medium budget: maar ken ze niet. Nog anders suggesties?

    Ik hoor het graag, thx

    barno

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.613

    Standaard

    Wilkinsons. Ook prima P90 elementen.
    147-c Guitars

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.107

    Standaard

    thx voor de tip. Ik zie juist dat Gibson P90's bij thomann 68 euro zijn, dat valt nog mee. denk dat ik dat ga doen. die ken ik en ik vind ze zeker goed... in tegenstelling tot velen denk ik dat standaard gibson pups meestal dik in orde zijn.


    edit: ik zie nu dat ik dit in verkeerde topic heb gepost. Ik dacht dat ik in Pickups zat. soit...

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Locatie
    Veurne - België
    Berichten
    3.117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    hi,
    ik bouw een gitaar waarin twee P90 moeten komen. Normaal zou ik er Gibsons, SD, LFralin of Lollar inzetten, maar dat zit jammer genoeg boven het beschikbare budget van de eigenaar. Ik vind het niet leuk om in een Guttlin mindere pups te zetten maar ik ben zelf wel es low budget P90 tegengekomen die very acceptable waren. Alleen weet ik niet welke;

    Voorstellen? is GFS / GSP iets (ik vermoet beiden Artec produced), Tesla: medium budget: maar ken ze niet. Nog anders suggesties?

    Ik hoor het graag, thx

    barno
    Ik denk dat de Kluson Grand Vintage P90 een goeie keuze zou zijn, alleen heb ik er geen ervaring mee, wel met de telecasterpickups van dat merk en ik vind ze het geld meer dan waard. Voor de P90's zal dat meer dan waarschijnlijk ook opgaan, al kan ik dat niet met 100% zekerheid zeggen. En bijgevolg betwijfel ik ook de relevantie van deze post
    “Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia

    GuitarPlansCollection

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 augustus 2006
    Locatie
    Hong Kong
    Berichten
    2.971

    Standaard

    Halspupje binnen voor mijn strat. Wat een overdadige verpakking zeg! En dat voor één pup! Top, schept zeker verwachtingen

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top